Billeba Skrevet 27. oktober 2007 #1 Skrevet 27. oktober 2007 Vi sitter og myser på neste års sommerferie, og registrerer at Apollo ligger noe lavere i pris enn Ving og Star Tour. De to sistnevnte har vi god erfaring med, men Apollo vet vi lite om. Har noen andre erfaringer og dele med meg? Vi er en barnefamilie på fire som ønsker å reise til et barnevenlig sted i syden.
Cata Skrevet 27. oktober 2007 #2 Skrevet 27. oktober 2007 Har reist med Apollo en gang og det var helt greit. (Er min eneste sydenferie, så jeg har ikke sammenlikningsgrunnlag....)
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2007 #3 Skrevet 27. oktober 2007 Jeg har reist både med Ving, Saga og Apollo, og jeg synes det er veldig like opplegg. Men min erfaring er at Apollo ofte er litt dyrere enn Ving, men det spørs kanskje hvor man skal. Men reisemessig så er det omtrent samme type fly, reiseledere, man blir tatt imot på samme måte, og det er samme opplegg og utvalg av utflukter. Så jeg tror ikke du vil merke noen store forskjeller:)
Gjest Gjest_Frida_* Skrevet 27. oktober 2007 #4 Skrevet 27. oktober 2007 Har reist med både Ving, Startour og Apollo i tillegg til Detur, og kan ikke si at vi har merket noen forskjell i det hele tatt. Skal reise med Apollo igjen kommende vinterferie og prøver Nazar for første gang til sommer'n igjen (De har noen aldeles herlige all-inclusive-hotell). Så bestill med Apollo, du - ingen fare!
Gjest lissi32 Skrevet 27. oktober 2007 #5 Skrevet 27. oktober 2007 (endret) Jeg reiser nesten bare med apollo, og elsker å reise med de. Fordi: jeg liker ikke å fly, og alle flyene deres er splitter nye. Novair. Personalet er superhyggelige og uhøytidlige. Du får fin informasjon om alt som skjer, også når det er litt turbulens så forklarer de litt rundt det. Dette gjør at jeg føler meg veldig trygg. Maten er helt grei, det er vel samme på alle. Kommer fra gate gourmet som vanlig. De har god plass mellom setene, bortsett fra om sommeren, da prioriterer de flere passasjerer. Nesten alle hoteller har oppvarmet basseng. Nesten alle hotellene har basseng og god standart. Jeg har reist uspesifisert et par ganger, og bodd veldig bra:O) Apollo er et trygt og godt valg for en charterferie. Ikke noe stygt å si om de andre heller. Endret 27. oktober 2007 av lissi32
mariposa Skrevet 27. oktober 2007 #6 Skrevet 27. oktober 2007 Har reist med både Ving,Star tour og Apollo. 4 ganger med Apollo til Gran Canaria. Har vært kjempefornøyd alle gangene. Med flyturen,servicen og hotellene. Skal også reise med Apollo i mars neste år til Lanzarote.
Gjest Fjellsippa Skrevet 27. oktober 2007 #7 Skrevet 27. oktober 2007 Jeg har også reist med Apollo flere ganger. Har også reist med de andre selskapene, og kan ikke si at jeg merker noen særlig forskjelle. Så hvis du har funnet et hotell hos Apollo som du gjerne vil besøke, så slå til. Det blir sikkert bra.
Billeba Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 28. oktober 2007 Takk for svar:-) Da kommer vi til å vurdere å reise med Apollo. Eneste minuset jeg finner er jo at de ikke har barneklubbene som Ving og Star Tour har på sine familiehoteller. Dette er noe barna synes er veldig stas, og en viktig del av sydenoppholdet. Vi får tenke litt.
Wonders Skrevet 2. november 2007 #9 Skrevet 2. november 2007 Vi har reist med Apollo og Pyramidene Reiser flere ganger, å vi klarer oss helt på egenhånd. Vet ikke hva de skal være der for, om du møter opp på info møtet, som er veldig generellt. Dere vil se en perm med info der dere skal bo, og det er det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå