Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2007 #1 Skrevet 27. oktober 2007 Har lett gjennom supportsidene til Apple, men fant det ikke.
Brunhilde Skrevet 27. oktober 2007 #2 Skrevet 27. oktober 2007 Sjekk denne siden. Under "downloads" ser det ut til å være hjelp å finne.
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2007 #3 Skrevet 27. oktober 2007 Takk, men det var ikke det jeg var ute etter. Jeg skal ikke resette til fabrikkinstillinger. Ipoden min har låst seg, og det er en kombinasjon av knapper man kan trykke på for å få den til å starte igjen. Beklager at jeg uttrykte meg klossete.
Brunhilde Skrevet 27. oktober 2007 #4 Skrevet 27. oktober 2007 (endret) Prøv å holde nede knappene "meny" og "pause/play" i 10 sekunder. Det er mulig det gjør susen. Edit: mer enn en skriveleif. Endret 27. oktober 2007 av Brunhilde
Gjest Wolfmoon Skrevet 27. oktober 2007 #5 Skrevet 27. oktober 2007 På min er det menu+ den runde midtknappen nede samtidig som gjør susen. Mulig det er forskjell på modellene?
estrella Skrevet 27. oktober 2007 #6 Skrevet 27. oktober 2007 Det er slik som de ovenfor sier^^) Jeg måtte gjøre det igår, holdt på å klikke helt for meg.. den ville absolutt ikke fungere, måtte gjøre det kjempemangen ganger!! Noen ganger lever iPoden sitt eget liv.. Det liker jeg absolutt ikke
Gjest Gjest_Linda_* Skrevet 28. oktober 2007 #7 Skrevet 28. oktober 2007 Men husk at iPod'en må være koblet til pc'en/til lading samtidig som du trykker på disse to tastene. Du må for guds skyld ikke velge resette innstillinger. Da sletter du alt du har på iPod'en. Bare hold menu + den runde midtknappen inne samtidig som den er koblet til strøm også får du etterhvert Apple-logoen opp og så er det tut og kjør igjen. Har selv måttet gjøre dette et par ganger. Helt vanlig med slik type elektronikk. Mannen min har en sånn fancy mobiltelefon (sånn som før het Palm) og han må restarte hele tiden.
Grønt blad Skrevet 28. oktober 2007 #8 Skrevet 28. oktober 2007 Men husk at iPod'en må være koblet til pc'en/til lading samtidig som du trykker på disse to tastene. Du må for guds skyld ikke velge resette innstillinger. Da sletter du alt du har på iPod'en. Bare hold menu + den runde midtknappen inne samtidig som den er koblet til strøm også får du etterhvert Apple-logoen opp og så er det tut og kjør igjen. Har selv måttet gjøre dette et par ganger. Helt vanlig med slik type elektronikk. Mannen min har en sånn fancy mobiltelefon (sånn som før het Palm) og han må restarte hele tiden. Hvorfor må den være tilkoblet strøm. Jeg har gjort det mange ganger med min, men den har aldri vært tilkoblet støm når jeg har gjort det, og det har alltid gått bra...
Gjest Wolfmoon Skrevet 28. oktober 2007 #9 Skrevet 28. oktober 2007 Har heller aldri måttet ha min tilkoblet strøm, så dette skjønte jeg ikke helt. Såvidt jeg husker fra apple sin guide der jeg fant ut dette, så sto det ingenting om det der heller.
Wonders Skrevet 2. november 2007 #10 Skrevet 2. november 2007 MÅ ikke være tilkoblet, sjekk oxo på itunes om du har den nyeste oppdateringen!!! Lurer dere fortsatt på mye ang iPods gå hit: http://ipod1.no/forum/ Oslo city i 4 egt ligger HUMAC , ta med alt dit og de hjelper deg, har oppe til kl 22.00
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå