Kosemose Skrevet 11. november 2007 #21 Del Skrevet 11. november 2007 Hihi, jeg tenkte også på deg når de vant! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mie Skrevet 11. november 2007 #22 Del Skrevet 11. november 2007 Grattis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 12. november 2007 #23 Del Skrevet 12. november 2007 Gratulerer med cupfinale-resultatet da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 12. november 2007 Forfatter #24 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) Takk for gratulasjoner alle sammen Smakte godt med cup-gull ja og det var jo ikke verst at lille knirk fikk oppleve at laget sitt fikk gull i den første sesongen (er ikke helt sikker på om pappan mener det er er laget men.) Endret 12. november 2007 av Pasha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 12. november 2007 #25 Del Skrevet 12. november 2007 Hiver meg på gratulasjonsbølgen jeg også - takk og lov for at LSK vant!!! Ellers hadde det ikke blitt boende i denne byen, om FKH hadde vunnet.. Da hadde de nemlig vært verdensmestere, ikke norgesmestere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 12. november 2007 Forfatter #26 Del Skrevet 12. november 2007 man blir kanskje det av å være akseladden og slå ut "trollet" i cupen ja men det greite de jo heldigivs ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 12. november 2007 #27 Del Skrevet 12. november 2007 Nei, heldigvis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 12. november 2007 Forfatter #28 Del Skrevet 12. november 2007 ...selv om jeg var veldig redd for det på forhånd.. lillestrøm har det jo gjerne med å snuble i slike viktigte kamper, samt at de ofte har tapt mot dårlige lag enn seg selv... men det slapp vi jo å tenke mer på nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 12. november 2007 #29 Del Skrevet 12. november 2007 Jeg så ikke kampen, men er sikker på at LSK vant fortjent. Men så skal det sies at alltid håper at fkh taper, uansett hvem de spiller mot Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 12. november 2007 Forfatter #30 Del Skrevet 12. november 2007 Vant fortjent ja (det gjør vi jo alltid det ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 13. november 2007 Forfatter #31 Del Skrevet 13. november 2007 Nå veier knirket mitt 3530 gram.. ikke så veldig stor til å være 6 uker men.. så var jo ikke fødselsvekta så høy heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 16. november 2007 #32 Del Skrevet 16. november 2007 Ja, det var et lite 6-ukersnurk. Lite og nydelig :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 17. november 2007 Forfatter #33 Del Skrevet 17. november 2007 Er ikke store knirket nei. på str med en nyfødt baby i grunn.. er litt lengere da... målte selv til ca 54 cm. Skal på 6 ukers kontroll til uka,.så da får jeg kanskje mer nøyaktig mål. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 18. november 2007 #34 Del Skrevet 18. november 2007 *spor* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 22. november 2007 Forfatter #35 Del Skrevet 22. november 2007 Nå er både min og knirket sit 6 ukers kontroll unnagjort. Knirket veide nå 3720 gram og ligger under vekt-skjemaet.. men det var ikke noe å bekymre seg for, følger jo sin egen kurve helt fint men det kunne hende at vi bare skulle kontrollveie et par ekstra ganger for sikkerhetskskyld. Ellers fikk knirket mitt masse skryt der I dag har vi vært på handletur og da bærte jeg knirket i en ergo-sele. Stortrivedes nede i der og sov og koste seg hele tiden. Ergoen skal jo egetnlig først brukes fra 3 mnd gammel.. men med spedbarnsinnlegg så funger det fra fødeseln av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karius Skrevet 22. november 2007 #36 Del Skrevet 22. november 2007 Så fint at alt er bra med både mor & barn! Jeg driver å snuser på diverse bæreordninger til Lille Spire, men klarer liksom ikke å bestemme meg for hva jeg skal velge. Er jo rene jungelen der ute jo! Men har jo god tid enda da... Ha en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 22. november 2007 Forfatter #37 Del Skrevet 22. november 2007 er litt av en jungel ja... det beste er kanskje å prøve å komme seg på et bæretreff og teste det ut først, så slipper du å kjøpe bare for å prøve det ut.. jeg har jo litt av hvert jeg da.. sjal, slynge, og hjemmesydd mt.. men forløplig var ergoen favoritten til knirket mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 23. november 2007 #38 Del Skrevet 23. november 2007 Jeg har ikke kommet igang med bæresjal enda..finner ikke stoff jeg liker til mt...så da får jeg bare lete videre! Hvor lang var knirket ditt på 6-ukerskontrollen da? Utrolig skjønt lite knirk da... :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 23. november 2007 Forfatter #39 Del Skrevet 23. november 2007 har du tittet på stoff og stil? (de har nettbutikk) der har de i allefall masse forskjellig stoff. Ellers er jeg veldig fornøyd med ergoen min jeg da Den er jo veldig nøytral i stoffet (www.vindunderbarn.no) De måler vist ikke lengden på 6 ukers kontrollene her, det er vist først når de er 3 mnd gamle.. men egen måling her hjemme har jeg målt ca 55 cm.. enkelte av bodyene i str 50 har akkrautt blitt for korte, samt at et par av buksene også har blitt litt små.. mens 56 er i grunn litt for stort enda... enkelte bodyr går da.. mens f.eks sparkebukser o.l er for stort.. der passer 50 perfekt nå.. merklig det i grunn :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 23. november 2007 #40 Del Skrevet 23. november 2007 De er litt rare i fasongen enkelte av de sparkebuksene har jeg merket! Mange av dem passer greit i overkroppen til lillemannen, men er for korte i beina?! Greit at babyer har korte bein altså..men de trenger vel ikke overdrive sånn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå