Mrs. K Skrevet 9. september 2008 #181 Del Skrevet 9. september 2008 Er det virkelig allerede tid for jobb igjen? Det går fort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 9. september 2008 Forfatter #182 Del Skrevet 9. september 2008 jepp.. har gått alt for fort dette ja. må jo tilbake en mnd før og da.. siden E ikke gadd å vente mer på å bli født. men A gleder seg i allefall til å være hjemme da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 9. september 2008 #183 Del Skrevet 9. september 2008 Oi, det har jammen gått fort!! Blir spennende med barnehagestart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Umuriel Skrevet 17. september 2008 #184 Del Skrevet 17. september 2008 Har det gått bra på jobb sålangt? Og med far og barn hjemme (regner med han har permisjon nå)? Du skal se barnehagestarten går kjempebra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 18. september 2008 Forfatter #185 Del Skrevet 18. september 2008 Mannen er hjemme og han og mini koser seg masse sammen de.. savner ikke mamman og puppen heller noe særlig.. men er så klart veldig glad når jeg kommer hjem Jobber jo skift, og hun har til og med sovet når jeg kommer hjem Deilig barnehagen går nok greit.. hun er veldig sosial av seg.. men det er nok verre for mamman ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 18. september 2008 #186 Del Skrevet 18. september 2008 Er du tilbake i gamlejobben? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 18. september 2008 Forfatter #187 Del Skrevet 18. september 2008 forløplig ja. men ser meg om etter nye ting.. men ikke så mye og finne.. og i disse usikre økonomiske tidene er det vel bare verre og verre.. (i allefall i følge avisen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 30. september 2008 Forfatter #188 Del Skrevet 30. september 2008 Jeg har en ettåring!!!! HJELP! hvor har det blitt av tiden da? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 30. september 2008 #189 Del Skrevet 30. september 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 30. september 2008 #190 Del Skrevet 30. september 2008 Jøje meg, det har gått utrolig fort!! GRATULERER MED DAGEN TIL PRINESSA!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 30. september 2008 #191 Del Skrevet 30. september 2008 Gratulerer med ettåring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #192 Del Skrevet 1. oktober 2008 første dag i bhg i dag. Gikk fint. Guttene kom å flokket seg rundt henne med engang men lita, ja det er hun.. selv den andre som begynte i dag og er 1mnd yngere var betydlig større. Jaja.. ikke alle kan være store heller. I morgen er det 1års kontroll. Spent på vekta. Uoffisel veing på baderomsvekta viser 7,5kg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 1. oktober 2008 #193 Del Skrevet 1. oktober 2008 Gratulerer med 1 åring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Umuriel Skrevet 1. oktober 2008 #194 Del Skrevet 1. oktober 2008 Oi oi! Gratulerer med ettåring ja! Utrolig hvor fort tida går! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter #195 Del Skrevet 2. oktober 2008 Mini er i bhg alene!!! skal spise og sove der.... vært der over 1time alene nå og har ikke hørt noe enda, så da regner jeg med at det går bra Ellers var vi på kontroll i dag. strekt seg bra.. dersom forrige måling var riktig har hun strekt seg 3,5cm på 1,5mnd! Tallene nå var 7580gram og 73,5cm. Gått litt ned i vekt kontra høyde men i følge legen var det greit.. helsesøster mente hun var for tynn og at vi måttte feite henne opp.. få henne opp på skjemaet.. jaja enkelt det ja.. hun spiser jo massse og kan jo ikke tvinge i henne mer mat enn hun orker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Umuriel Skrevet 3. oktober 2008 #196 Del Skrevet 3. oktober 2008 I dagens samfunn er det viktig at vi alle passer inn i et skjema, vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #197 Del Skrevet 3. oktober 2008 jepp-- er meget viktig det ja.. tenk om man faller utenfor et eller annet skjema da.. nesten barnevern sak det Vel, jeg ser poenget hennes med at det er greit med litt fett på kroppen dersom man blir syk.. men man kan jo ikke tvinge et barn opp i vekt når hun allerede spiser bra... og når legen sier at hun er perfekt, min forrige helsesøster mente at det var greit at hun lå der og at denne helsesøstra synes at hun var passe forrige gang (og hun var jo ikke noe feitere da).. så velger jeg å bare overhøre det jeg.-.. trur jeg i grunn velger å overhøre mye med denne hs i grunn.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Umuriel Skrevet 5. desember 2008 #198 Del Skrevet 5. desember 2008 Hvordan går det med knirket i barnehagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 18. desember 2008 #199 Del Skrevet 18. desember 2008 Her er det lenge siden du har vært. Jeg legger igjen en julehilsen, og håper du ser den før påske! GOD JUL OG GODT NYTT ÅR Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå