Gjest Madden Skrevet 24. april 2008 #161 Del Skrevet 24. april 2008 Lager dere middag selv eller? Jeg har store planer om å gjøre det..men kommer ikke riktig igang... Mye greit på glass egentlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 24. april 2008 Forfatter #162 Del Skrevet 24. april 2008 har ikke laget noe middagsmat enda, har i grunn planer om å gjøre det. men ikke kommet så langt enda. har kjøpt inn noen ferdig glass da, så jeg får noen ideer av hva man kan lage og kanskje hva hun liker også. Forløplig går det mest i grøt med fruktmos (ca 1/4 porsjon med ris og pasta grøt + 2 t-skjeer fruktmos). middag har vi ikke kommet til enda.. vel.. dvs jeg prøvde noen få t-skjeer i går. likte det sånn passe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 25. april 2008 #163 Del Skrevet 25. april 2008 Jeg leste forresten nylig at man ikke skulle bedømme om de likte maten på bakgrunn av ansiktsuttrykk...og det må jeg innrømme at jeg i høyeste grad har gjort hittil Det har jo også vist seg at de tingene jeg har gitt ham, som han ikke så ut til å like i det hele tatt, egentlig går ned på høykant når han bare skjønner hva han skal gjøre med maten! Det er uvant konsistens...og smak, og da vet de ikke helt hvordan de skal takle det! Lille bustetroll spiser absolutt alt han får servert, ikke hele glassene enda, men nå går det faktisk med et halvt middagsglass til middag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 25. april 2008 Forfatter #164 Del Skrevet 25. april 2008 var litt morsomt ansitksutrtygg når jeg gav fruktmos første gangen da virket som det var litt surt . Men det er klart, det er jo mye som er uvant for dem.. når de bare er vant til flytende 'melk..også pltuslig stapper vi masse rart inn i munnen deres Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 30. april 2008 Forfatter #165 Del Skrevet 30. april 2008 var og veide og målte på helsestasjonen i går. Er hun 68 cm lang og 6335 gram tung. har strekt seg godt på lengdne.. gått opp 2 hakk.. så nå er den på gjennomsnittet. vekta følger sin egen kurve fint fremdeles. (den har jo aldri vært oppe på streken den). Ellers er alt bare bra med oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #166 Del Skrevet 14. mai 2008 her går dagene unna om dagen. driver å pusser opp, så det er nok å gjøre. ikke alltid like mye jeg får gjort alene da..med en liten en som krever sitt. å Å ligge alene er ikke gøy nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 4. juni 2008 #167 Del Skrevet 4. juni 2008 Hei pasha Hvordan går det? Fant ikke ut hvor jeg skulle spørre så kanskje jeg kan spørre deg her siden du er moderator. Kunne du ha slette graviditetsdagboka mi? Starter en ny nå som jeg har fått ut lillejenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 18. juni 2008 Forfatter #168 Del Skrevet 18. juni 2008 her er det lenge siden jeg har vært ja. Dagene bare flyr avgårde og det er alt for kort tid igjen til høsten Ellers står det bare bra til her. Har vært på en liten ferie, måtte ta fly, men det gikk glimrende. Ikke noe problem med knirket det. vi driver å pusser opp og har nok å drive med sånn ellers også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 25. juni 2008 Forfatter #169 Del Skrevet 25. juni 2008 vært på kontroll i dag (8mns kontroll med barselgruppa... var jo 9mnd for meg da).. vekta viste 6740 gram og lengden 69 cm. bare gått opp 200gram på 6 uker.... men hs sa ikke noe på det, så da antar jeg at det er greit.. har jo blitt mer og mer aktiv også så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 25. juni 2008 #170 Del Skrevet 25. juni 2008 Så flott at knirket likte seg ombord i flyet!! A syns også det var spennende - så lenge han ikke var trøtt og lei...da skriker vi høyt ja!! Var masse nye mennesker å sjarmere der, og endel duppeditter som bordet i setet foran og tupeen til mannen som satt der.. Oppussing er gøy, men akk så mye arbeid! Her har vi også en mann som ikke liker å ligge noe særlig alene lenger, så jeg ender som regel opp med enten å ta med ikeastolen og sette ham der jeg holder på - eller putte ham i MT'en og prøve å få gjort det jeg skal! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 25. juni 2008 Forfatter #171 Del Skrevet 25. juni 2008 dumt at vi ikke reiste nedover 2 uker senere forresten (dvs på søndag som var)..for da var nemlig naboen til mamma og pappa som fløy... men kanskje like greit at vi ikke var med Mye arbeid ja! vi har jo kjøpt ny bolig.. og her var det nok å ta tak i. Har begynt på kjøkkenet nå, og ser frem til det er ferdig etter 1mnd uten. Ellers har vi (og snille mamma) malt masse. Mt har vært flittig i bruk her også under oppussing og opprydding.. slenger henne på ryggen..så får vi gjort litt mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 7. juli 2008 Forfatter #172 Del Skrevet 7. juli 2008 her går det unna ja Her står alt bare bra til.. venter fremdeles på at kjøkkenet skal bli ferdig da... en smule lei kan man si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 6. august 2008 #173 Del Skrevet 6. august 2008 Hei... Bare innom og takker for gode svar fra deg i alle trådene mine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 16. august 2008 #174 Del Skrevet 16. august 2008 Pash, var det en video til den ergoen? er litt usikker på om jeg legger innlegget riktig. og føler ungen forsvinner litt nedi der, men det skal den kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 16. august 2008 Forfatter #175 Del Skrevet 16. august 2008 Han blir nok litt borte i starten ja. Det skal være en video til den. men hvor jeg har gjort av min vet jeg ikke helt :klø: men på nett bør den jo finnes: http://www.ergobabycarrier.com/support/instructions her ja Der gjør de det på en annen måte enn hva jeg viste deg, men jeg synes det var lettere på den måten, men det finner du jo ut av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 18. august 2008 Forfatter #176 Del Skrevet 18. august 2008 i dag har vi vært på kontroll på den nye helsestasjonen.. de kalte det for 9mns kontroll.. men er jo en smule forsinket det da (er jo 10,5mnd nå). Alt stod bra til, var der hun skulle være i utviklingen og alt Vekta hadde økt det den burde,. og har kommet seg over 7 kg.. 7135gram for å være nøyaktig og 70 cm lang.. ikke akkuaratt diger.. men følger sin egen kurve fint og det er jo det viktigste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 30. august 2008 Forfatter #177 Del Skrevet 30. august 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 7. september 2008 #178 Del Skrevet 7. september 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 9. september 2008 #179 Del Skrevet 9. september 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 9. september 2008 Forfatter #180 Del Skrevet 9. september 2008 Er nå inne i min siste uke med perm neste uke er det tilbake til jobb, og om 3 uker er det barnehagestart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå