Lilo85 Skrevet 27. oktober 2007 #1 Skrevet 27. oktober 2007 Jeg er bedt i bryllup på nyttårsaften og lurer veldig på hva jeg skal ha på meg. Jeg har ingen erfaring med bryllup fra før og det eneste jeg vet er at jeg vil ha på meg kjole. Men hvilke farger er det vanlig å bruke på denne årstiden? Bruden har enda ikke bestemt seg for kjole og snakker mye om å bruke andre farger enn hvitt. Som feks lilla, rødaktig, brunt... Er det best å ikke kjøre samme farge som bruden på antrekket? :klø:
Gjest Tabby Skrevet 27. oktober 2007 #2 Skrevet 27. oktober 2007 I vårt bryllup som var på nyttårsaften kom folk i alt mulig fint. Fra rødt til grønt. Mye dype, mørke farger som passet til årstiden. Mørkegrønt blir nok fint. Eller en dyp lilla som er moderne er også flott. Ville nok unngått for lyse farger som babyrosa og babyblått. Men mørkeblått eller mellomblått er også fine farger til denne årstiden og i den anledningen.
Gjest Gjest_adina_* Skrevet 27. oktober 2007 #3 Skrevet 27. oktober 2007 I vårt bryllup som var på nyttårsaften kom folk i alt mulig fint. Fra rødt til grønt. Mye dype, mørke farger som passet til årstiden. Mørkegrønt blir nok fint. Eller en dyp lilla som er moderne er også flott. Ville nok unngått for lyse farger som babyrosa og babyblått. Men mørkeblått eller mellomblått er også fine farger til denne årstiden og i den anledningen. Har problemer selv. skla i to bryllup i februar og den enene av brudene har forklart ettertykelig at, gestee ikke kan gå i svart (?død?), rødt (?erotisk?), eller selvsagt hvitt. Dne eneste jeg skjønner er hvitt, da bruden gjerne er kladd i hvitt.... og at man ikka skla konkurrere..... Men jeg har bare lange svarteog røde kjoler.... skal jeg kjoøpe nye eller gå for en "fy, fy" sey kort gull kjole? HUn har jo ikke benektet gull.....?
Umuriel Skrevet 27. oktober 2007 #4 Skrevet 27. oktober 2007 Jeg skjønner ikke hvorfor bruden skal blande seg inn i hva folk har på seg? I alle fall ikke når det gjelder farger. Så lenge en ikke ifører seg brudekjole som gjest, så hadde jeg ikke brydd meg om hvilken farge gjestene mine valgte på sine kjoler. Alle vet jo hvem bruden er uansett. Over til spørsmålet: Jeg ville valgt enten en knelang (rett under kneet) eller en lang kjole i en vinterfarge/julefarge til et nyttårsbryllup. Om bruden ikke skal ha på seg hvit kjole, så må hun jo nesten informere gjestene sine om hvordan kjolen skal være dersom hun ikke ønsker noen med samme farge.
Gjest Tabby Skrevet 28. oktober 2007 #5 Skrevet 28. oktober 2007 Jeg skjønner meg heller ikke på dem som skal legge seg opp i hva gjestene skal ha på seg. *rister på hodet* Det var ikke noe jeg tenkte på, annet enn at jeg synes alle var flotte uansett hva de hadde på seg. Til gjesten som har fått føringer, kan du høre om du kan pynte opp en sort kjole med sko, veske og evt jakke eller smykker i litt freshe farger da? Er jo for galt om man må kjøpe ny kjole og kanskje også sko og annet tilbehør pga ett bryllup.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå