pinkybride Skrevet 26. oktober 2007 #1 Skrevet 26. oktober 2007 Noen som visste at dset var bryllupsmesse på Bristol i Oslo 21.10.07? Ante ingenting om det jeg, dårlig annonsering av sånt synes jeg. Noen som var der? Når er det andre slike messer i Oslo.... jeg har så lyst til å dra. Hvis noen har dato for slike messer på Østlandet i vinter/ vår blir jeg glad hvis de gidder å si fra!
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2007 #2 Skrevet 27. oktober 2007 Tviler paa at du gikk glipp av noe som helst. Jeg var paa den stoerste bryllupsmessen i Sydney (flere innbyggere i Syd enn hele Norge). Fullstendig bortkastede penger og tid. Det var for det meste kun utstilling av masse tull og det var nesten ingen kjoler der og man hadde ikke muligheten til aa proeve en eneste en. Men det er klart hvis du er ute etter frimerker, med bilder av dere, stemple eller vi booke en senere time til aa komme i en butikk for aa proeve kjole saa klart. Fotograf utstillingene var best.
Gjest Kari Anne Skrevet 27. oktober 2007 #3 Skrevet 27. oktober 2007 Det skal være brudeshow på Dokka 9 Nov med Arne og Carlos...moteguruer i paris men bor her i Norge. Samt brudesalongen Dokka. Ellers så skal det vøre et stort show på Hamar i januar 08
Gjest Gjest_Elisabeth_* Skrevet 11. januar 2008 #4 Skrevet 11. januar 2008 Noen som visste at dset var bryllupsmesse på Bristol i Oslo 21.10.07? Ante ingenting om det jeg, dårlig annonsering av sånt synes jeg. Noen som var der? Når er det andre slike messer i Oslo.... jeg har så lyst til å dra. Hvis noen har dato for slike messer på Østlandet i vinter/ vår blir jeg glad hvis de gidder å si fra! Det er bryllupsmesse i Oslo Spektrum lørdag 16. februar, billetter på billettservice hvis det er noen igjen
Gjest Pia 30.08.08 Skrevet 11. januar 2008 #5 Skrevet 11. januar 2008 Det er bryllupsmesse i Oslo Spektrum lørdag 16. februar, billetter på billettservice hvis det er noen igjen Jess, norges største bryllupsmesse Gjett hvem som sikret seg billetter når de ble lagt ut 10. desember
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå