Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Via min manns jobb er vi bedt på en helaftens 7 retters middag med dertilhørende drikke.

Sosialt samvær etterpå.

Dette er hakket mer classy enn det jeg pleier å være med på. (Min garderobe bærer preg av at jeg gikk fra å være student til mediebransjen, så en blanding av casual/ trendy/ comfy beskriver vel hovedvekten av det man finner i skapet. Er ikke noe kjolemenneske, men har da noen. En av de er riktig så fin til og med. )

Nå har jeg også en fire og en halv måned stor gravid mage å ta hensyn til ved valg av antrekk...

Så hva anbefaler damene? Alle forslag og ideer tas mot med takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Via min manns jobb er vi bedt på en helaftens 7 retters middag med dertilhørende drikke.

Sosialt samvær etterpå.

Dette er hakket mer classy enn det jeg pleier å være med på. (Min garderobe bærer preg av at jeg gikk fra å være student til mediebransjen, så en blanding av casual/ trendy/ comfy beskriver vel hovedvekten av det man finner i skapet. Er ikke noe kjolemenneske, men har da noen. En av de er riktig så fin til og med. )

Nå har jeg også en fire og en halv måned stor gravid mage å ta hensyn til ved valg av antrekk...

Så hva anbefaler damene? Alle forslag og ideer tas mot med takk!

En søt coctaillignende kjole med empireliv tror jeg blir fint. Ikke svart, det blir fort "stivt" men kanskje en mykere farge så det er pent, men ikke SÅ pent allikevel? Ikke vet jeg, men det er nok det jeg ville gått med om gutta hadde dress og slips.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...