Gå til innhold

Brudgom

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor kjøper dere mannens antrekk. Fins det noen ok sted på nett for å få kjøpt til en litt rimelig kr?

Blir kjempe glad om noen har lyst til å hjelpe meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer på det samme. Samboer ønsker ikke de mest formelle antrekkene, men en vanlig og litt typete dress. Kanskje vest og kanskje et litt alternativt slips. (Vet ikke hva de ulike "tingene" en mann kan ha i halsen heter). Men de vanlige butikkene har bare standard dress. Brudesalongene har lange dressjakker, livbelte, kjole og hvitt, sjakett osv. pluss vester med brokademønsker o.l. Samboer steiler...

Å få litt inspirasjon på nett hadde vært noe.

Sorry, virker som om jeg kuppet tråden din her... Ville bare bakke opp ønsket ditt om linker til inspirasjon og handel til brudgommen.

Skrevet

Sjekk på bryllup, de har et merke som heter "Archetipo". De har utrolig mye pent, men regner med at det er veldig dyrt der

Skrevet

jeg har ikkr så greie på klær til mannen,for å være helt ærlig har jeg ikke satt meg inn i det enda, men lurer egentlig litt på det sammesom dere. Og vi er egentlig ikke interessert i å bruke altfor mange tusen på dette.

sjekket litt på nettet

det går jo an å prøve e-bay f. eks søk på tuxedo, kan få tak i helt ok tuxedoer der, priser fra 60-70$ og oppover,men synes tilbehøret ikke er like stilfult går jo ann å kjøpe vest og slips/kalvekyss ol.et annet sted

http://stores.ebay.com/davinci-exclusive

http://stores.ebay.com/Formalwear-Outlet-b...4QQftidZ2QQtZkm

disse var kanskje ikke helt wow! men kanskje det funker for noen.

Kanskje de som allerede har giftet seg har noen gode tips?

Gjest Kari Anne
Skrevet

Hvis dere ser på noe som hete www.danport.co.uk/dk/payment.php

Der vil dere finne masse fint og litt utradisjonelt. Det er detsverre litt dårlige bilder der.

Dressene ligger på ca 3000 kr og da er det jakke , bukse , vest og kravat (slips)

Hvet de har dette på Brudesalongen Dokka

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...