Gå til innhold

Julebord

Fremhevede innlegg

Skrevet

Første helgen i desember skal jeg i julebord for første gang! Jeg er bare 17 år, og alle andre på jobben er fra 19 - 40 år. Vi er vel sånn ca 10-12 jenter på jobben, og vi skal være hjemme hos hun ene. Men jeg aner ikke hva jeg skal ha på meg!! Hva er egentlig vanlig? Kjole eller skjørt - eller sort bukse?

Og de andre kommer nok til å drikke vin eller noe, men jeg drikker ikke så det kommer til å bli veldig rart...

Og så er det litt dumt, for selv om jeg kjenner alle de andre litt, så har jeg på en måte ikke noen jeg kan støtte meg på da - siden det er litt stor aldersforskjell...og ofte blir jeg veldig stille når det er mange rundt meg som jeg ikke er helt trygg på.

Noen som har noen gode råd? Både til hva jeg skal ha på meg, og alt annet ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det blir sikkert koselig! Kan du ikke bare höre med de andre hva de pleier å ha på seg? Det er ikke så stor aldersforksjell mellom 17 og 19 da, dere har sikkert mye til felles. Noen ganger må man bare kaste seg ut i ting. Lykke til!

Gjest Gjest_Mari_*
Skrevet
Det blir sikkert koselig! Kan du ikke bare höre med de andre hva de pleier å ha på seg? Det er ikke så stor aldersforksjell mellom 17 og 19 da, dere har sikkert mye til felles. Noen ganger må man bare kaste seg ut i ting. Lykke til!

Takk :) Men selv om det bare er 2 års aldersforskjell, så er de som er 19 helt forskjellige fra meg personlig ;) Og det er bare 2 stk som er 19, resten er fra 23 og oppover ;) Men håper det blir koselig ja! ^^

Skrevet

Er generelt bare å fyre opp festhumøret så går det som oftest greit.

Skrevet

Jeg er 27 å har ennå ikke vært på julebord!

Før ville jeg ikke, jobbet på sykehus med gamle folk, hadde ikke noe å snakke med dem om.

På en annen jobb kunne vi velge mellom 500 kr,

el spise sammen på restaurant,

vi valgte alltid pengene.

En annen jobb skulle vi ha en dag med spa,

som vi ble trukket i lønn for,

men de kunne aldri når jeg fant noe,

jeg slutta og fikk aldri pengene jeg ble trukket.

I år vet jeg ikke.

Gjest Frysepulver
Skrevet

Det går helt sikkert bra. Noen mennesker blir også mer pratosmme når de drikker, så blir sikkert mer sosialt enn vanlig :)

Sort bukse og en pen topp er safe og standard julebord. En annen hyggelig greie er å ha med noe til vertinnen, blomster eller en flaske vin :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...