Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det mest provoserende et annet voksent menneske kan si eller gjøre? :kjefte:

Jeg tenker på lovlige handlinger og adferd som gjør deg jævlig forbanna. :kjefte:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det som provoserer meg mest er å lese innlegg på Kvinneguiden.

Skrevet

Og du er her etter X antall år fordi.....?

Skrevet

Ting folk gjør som får det til å klø etter å tuppe de i leggen:

Smatting når de spiser

Hører ikke etter når beskjeder gis eller generelt i en samtale

Leser ikke mailer skikkelig, men sender mail tilbake med spørsmål de ville fått besvart hadde de bare lest første mail godt nok

Kaster søppel ut av bilvinduet

Dette var de punktene jeg først kom på, men enda er det nok maaaaaange flere...

Gjest lissi32
Skrevet

Ja folk som kaster sigaretter ut bilvinduet som havner på min bil. Folk som går rett inn med skoene på, og tar dette som en selvfølge. Noen som bare kjører rett inn foran deg på parkeringsplassen, og stjeler plassen min. Folk som sniker i køen foran meg på butikken uten å spørre først.

Dette skjer jo veldig sjelden egentlig, så er ikke så mye sint og sur i hverdagen. Bare to dager pr mnd, da jeg har pms. :kjefte::fnise:

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Folk som oppfører seg belærende har jeg litt problemer med.

Skrevet

:ler:

Skrevet

Folk som har som eneste forsvar å rakke ned på andre når de ikke lengere kan argumentere for sin sak

Skrevet

Jeg synes egentlig det er fascinerende at folk lar seg provosere så masse, for så å legge ut til andre hvor provoserte de er. Jeg foretrekker å le av alt som jeg tidligere ville blitt provosert, sint eller deprimert av.

Innstillingen gjør livet mye morsommere :) Jeg ler litt av denne posten!

Skrevet (endret)

NAV, eller rettere sagt de som jobber der, provoserer meg noe helt forferdelig! Det eneste jeg ber om er mine lovfestede rettigheter etter å ha jobbet og betalt skatt i over 20 år, men til tross for det og fem års høyskoleutdannelse, skal jeg plutselig finne meg i bli behandlet som en lett tilbakestående potensiell svindler i alt jeg foretar meg. Gudene vet hvem som har skylden, men jeg tror det hadde vært like greit om de med IQ under 60 hadde overtatt gesjeften. De er i hvert fall stort sett utstyrt med en porsjon sunn fornuft!

Endret av Leo
Skrevet
Folk som har som eneste forsvar å rakke ned på andre når de ikke lengere kan argumentere for sin sak

Innstillingen gjør livet mye morsommere :) Jeg ler litt av denne posten!

Av og til er det faktisk personen som står i veien for saken, Bjørn-Tore...

Og du Mr. Wallace har helt rett! Det er innstillingen til livet som gjør susen!

Skrevet

Jeg blir irritert når jeg hører mange av mine medarbeidere (30-55år gamle) snakker dritt om andre ansatte og folk de ikke engang kjenner. De snakker både om utseende, væremåte, rar stemme etc..

Og arbeidsgiveren er like ille. Dette skjer nesten hver dag...

Tror de er så perfekte selv. Fysj!

Skrevet

Når andre tillegger meg egenskaper jeg overhode ikke har - etter å ha snakket med meg en halv time.

Skrevet

Å bli snakket til i en nedlatende tone, som om jeg er retarded.

Å bli belært.

Å bli behandlet som om jeg er fjorten år bare fordi jeg er yngst i søskenflokken, til tross for at jeg nå snart er 30, gift og etablert.

Å bli trakkasert av andre gjester og medlemmer her på KG kun for ikke å være enig i deres påstander og uttalelser.

Folk som sniker i kø. Har faktisk grabbet tak i folk i den situasjonen i ren frustrasjon.

Listen kunne blitt uendelig lang tror jeg.

Men det desitert værste er å bli belært og snakket til i nedlatende tone. Svogeren min gjør det. Og i siste diskusjon vi hadde der han beskyldte meg for både det ene og det andre ga jeg beskjed om at jeg satte veldig liten pris på at han snakket til meg som om jeg var ei dum ku siden jeg er både eldre, bedre utdannet og mer erfaren innen de temaer som ble diskutert . Så det så.... ;)

Æ e ingen pusekatt ;)

Skrevet

gamle damer som sitter ytterst på bussetene med veskene sine på de innerste setene og bare ser rart på f.eks høygravide som trenger en sitteplass, gjerne når bussen er stappfull. Å når disse selv kommer på en full buss, blir sinte over at ingen overlater sine egne seter til dem=)

Folk som står å speiler seg i vinduer når man snakker til dem og later som om de hører etter på hva du sier, mens det er fullstendig tydelig at det eneste som står i hodene på dem er "åå..se så peeen jeg er!" Slike folk...*grrr*

Skrevet

Sjåfører som ikke gidder å blinke seg ut av rundkjøringa når jeg venter på å få slippe inn i den.

Folk som ikke klarer å "se" og møte andre. Snakker om å f. eks. hilse, behandle andre med respekt.

Gjest LilleLala
Skrevet

Når folk skal lære meg ting jeg faktisk kan

Når folk er nedlatende mot meg på jobben fordi man er blond og søt og de ikke tror jeg egentlig kan det jeg driver med

Når folk snakker med mat i munn

Når folk tror de er verdensmestere

Når folk ikke aksepterer andres valg

Når folk bare ser det negative sidene

Skrevet

Folk som ikke har kontroll på de ekle små gneldrebikkjene sine! Åhhhhhhh!! Og det som provoserer meg mest er at sånne hundeeiere står der jo bare, fullstendig tafatt, uten å gjøre noe for å roe ned hunden: "Er han ikke søt?" og "Han er ikke farlig, altså"

NEI! Bikkja di er ikke søt! Og jeg driter vel i at han ikke er farlig, det er ikke det som er poenget! Få den h... bikkja vekk fra meg! :kjefte:

Grrrr...

Takk, det var godt å få det ut :fnise:

Skrevet

Folk som ser ned på andre folk fordi de mener at de er harry...det er snobberi som provoserer meg!

Gjest milkyway
Skrevet

folk som ikke tar et hint når en sitter som jeg gjør nå f.eks, foran en pc og skriver. Og jabber og jabber og maser. Trenger man å snakke hele tiden? GJØR MAN???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...