Gjest Gjesta Skrevet 9. april 2003 #21 Del Skrevet 9. april 2003 Neglelakk og rouge kan jeg klare meg FIINT uten! Har aldri eid en rouge engang, men neglelakk har jeg maaange av, som bare ligger og tar opp plass... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Étoile Skrevet 9. april 2003 #22 Del Skrevet 9. april 2003 Leppestift bruker jeg sjelden, og klarer meg også fint uten foundation og flytende eyeliner som jeg aldri bruker....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 9. april 2003 #23 Del Skrevet 9. april 2003 Foundation,rouge og concealer. Dette bruker jeg så og si aldri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 9. april 2003 #24 Del Skrevet 9. april 2003 Hmm, "ingen" klarer seg uten mascara, som jeg ikke bruker, men "alle" klarer seg uten lebestift.... Vel, la meg ha lebestiften min og øyenskyggen min, samt lypsylen min, så er jeg fornøyd. Muligens dekkstiftene til pms-dager med masse kviser. Neglelakk klarer jeg meg DEFINITIVT uten, kan telle på fingrene de gangene i mitt liv jeg har brukt det. Mascara bruker jeg jo fra tid til annen, men klarer meg utmekert uten. Rouge har jeg, men bruker heller ikke denne ofte, klarer meg utmeket uten. Foundation eier jeg ikke engang. Mye jeg klarer meg uten. Ja, MÅTTE jeg, så klarte jeg meg uten alt, selvsagt, mange dager bruker jeg ikke noe heller, for den del. Enkel jeg, sånnsett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salt Skrevet 9. april 2003 #25 Del Skrevet 9. april 2003 Definitivt leppestiften! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ionaa Skrevet 18. april 2003 #26 Del Skrevet 18. april 2003 Må være leppestiften og rougen for meg også gett. Har aldri brukt noen av delene noe særlig....ikke skjønt rougen helt og man vil jo helst unngå "eldrebølgen look" (husker ikke hva ho som sminka seg sånn het) Har spilt saxofon i hele mitt liv og leppestift er tabu når man spiller så det har blitt en vane. Men som kommende byggingeniør klarer jeg meg uten det meste på hverdagen, spesielt når vi har lab, utedager ol...da ser det på en måte litt teit ut med sminke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 18. april 2003 #27 Del Skrevet 18. april 2003 Jeg må ikke ha noe av det, egentlig, men det er en del som er kjekt å ha, da. Leppestift bruker jeg aldri, men det hender jeg skeier ut med litt lipgloss (uhyre sjelden, ettersom jeg har en kjæreste som sørger for å spise det opp med en gang). Eyeliner er også totalt fraværende i min sminkepung, jeg føler at det blir altfor hardt i mitt lyse ansikt, selv om jeg bruker lyse, nøytrale farger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 18. april 2003 #28 Del Skrevet 18. april 2003 Klarer meg fint uten: Rouge Flytende eyliner Neglelakk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bare meg 79 Skrevet 18. april 2003 #29 Del Skrevet 18. april 2003 Klarer meg uten alt jeg bruker sminke på jobb og når jeg skal ut på byen Men jeg er avhengig av MD formulations lip balm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ButtHead Skrevet 19. april 2003 #30 Del Skrevet 19. april 2003 Klarer meg utmerket uten det meste, bortsett fra mascara og lipsyl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 19. april 2003 #31 Del Skrevet 19. april 2003 Flytende eyeliner (og vel forsåvidt eyeliner generelt) har aldri vært det store hittet hos meg, så det klarer jeg meg i allefall eksepsjonelt godt uten. Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. april 2003 #32 Del Skrevet 19. april 2003 Hadde klart meg fint uten alt, unntatt mascara og eyeliner ( og helst øyeskygge) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lula Skrevet 19. april 2003 #33 Del Skrevet 19. april 2003 Jeg bruker aldri foundation!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moi80 Skrevet 20. april 2003 #34 Del Skrevet 20. april 2003 Klarer meg uten nesten alt, jeg, det eneste jeg er helt avhengig av er mascara! Men det jeg ikke engang kan å bruke er rouge, jeg har ikke engang en liggende i sminkepungen, så da er det vel det jeg klarer meg best uten... Med leppestiften på en god 2.plass, har maaaaaaange, men de blir ca. aldri brukt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
'Lilly' Skrevet 20. april 2003 #35 Del Skrevet 20. april 2003 Kan jo vri på det og si hva jeg pleier å bruke: øyenskygge, mascara, kajal/eyeliner og leppestift. Kan klare meg uten rouge... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
birgitte242 Skrevet 20. april 2003 #36 Del Skrevet 20. april 2003 foundation, concealer og alle andre produkter man bruker for å dekke/jevne. Har vært heldig med huden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå