myagi Skrevet 8. april 2003 #1 Skrevet 8. april 2003 (Litt inspirert av tråden om hvis du kunne bare ha ett produkt) For meg må det være leppestift. Det har jeg ikke brukt på mange år. Muligens farget lipgloss,men helst blank.
*M* Skrevet 8. april 2003 #7 Skrevet 8. april 2003 Det aller meste, men tror livet uten lypsylen min ville blitt hardt, i lengden!
AUF Skrevet 9. april 2003 #9 Skrevet 9. april 2003 Det jeg greier meg HELT uten er leppestift, make-up krem (farget), rouge, dekkstift, og alt annet sånt stæsj. Bruker kun blyant og maskara, av og til også diskre øyenskygge...
chimp Skrevet 9. april 2003 #10 Skrevet 9. april 2003 Klarer meg uten alt unntatt brun mascara; da hadde jeg isåfall fått panikkangst....
Cupcake Skrevet 9. april 2003 #14 Skrevet 9. april 2003 Leppestift hadde jeg helt klart greid meg uten! Bruker det ikke så ofte.
Gjest Ethereal Skrevet 9. april 2003 #15 Skrevet 9. april 2003 Foundation kunne jeg klart meg godt uten, synes det er bare kliss. Foretrekker løst pudder og evt. concealer. Ellers bruker jeg så godt som aldri leppestift, selv om jeg har en god del liggende i en skuff. M
Gjest sexysadie Skrevet 9. april 2003 #16 Skrevet 9. april 2003 consealer, d har man ikke bruk for med en hud som min!
ivanka Skrevet 9. april 2003 #17 Skrevet 9. april 2003 neglelakk. bruker aldri neglelakk nesten. bare på tærne om sommeren.
Gjest Diva Skrevet 9. april 2003 #19 Skrevet 9. april 2003 Jess. Rouge her og. Har aldri brukt det og tror ikke det blir aktuelt heller. Trives med porsleenshud :D
MarianneE Skrevet 9. april 2003 #20 Skrevet 9. april 2003 Må hive meg på her: Rouge er noe jeg aldri har brukt, så det skulle ikke vært noe problem og klart seg uten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå