myagi Skrevet 8. april 2003 #1 Del Skrevet 8. april 2003 (Litt inspirert av tråden om hvis du kunne bare ha ett produkt) For meg må det være leppestift. Det har jeg ikke brukt på mange år. Muligens farget lipgloss,men helst blank. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Damien* Skrevet 8. april 2003 #2 Del Skrevet 8. april 2003 Leppestift-aldri brukt og aldri vil... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 8. april 2003 #3 Del Skrevet 8. april 2003 Leppestift. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 8. april 2003 #4 Del Skrevet 8. april 2003 Jeg kan klare meg uten alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 8. april 2003 #5 Del Skrevet 8. april 2003 Alle, med mindre deo regnes da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. april 2003 #6 Del Skrevet 8. april 2003 Øyenskygge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*M* Skrevet 8. april 2003 #7 Del Skrevet 8. april 2003 Det aller meste, men tror livet uten lypsylen min ville blitt hardt, i lengden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess Skrevet 9. april 2003 #8 Del Skrevet 9. april 2003 Uten tvil, leppestift. Brukes sjelden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AUF Skrevet 9. april 2003 #9 Del Skrevet 9. april 2003 Det jeg greier meg HELT uten er leppestift, make-up krem (farget), rouge, dekkstift, og alt annet sånt stæsj. Bruker kun blyant og maskara, av og til også diskre øyenskygge... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 9. april 2003 #10 Del Skrevet 9. april 2003 Klarer meg uten alt unntatt brun mascara; da hadde jeg isåfall fått panikkangst.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
super Skrevet 9. april 2003 #11 Del Skrevet 9. april 2003 Leppestift.. HELT KLART! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piglet Skrevet 9. april 2003 #12 Del Skrevet 9. april 2003 Eyeliner. Piglet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
valmue Skrevet 9. april 2003 #13 Del Skrevet 9. april 2003 Mascara, evt. foundation. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cupcake Skrevet 9. april 2003 #14 Del Skrevet 9. april 2003 Leppestift hadde jeg helt klart greid meg uten! Bruker det ikke så ofte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 9. april 2003 #15 Del Skrevet 9. april 2003 Foundation kunne jeg klart meg godt uten, synes det er bare kliss. Foretrekker løst pudder og evt. concealer. Ellers bruker jeg så godt som aldri leppestift, selv om jeg har en god del liggende i en skuff. M Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 9. april 2003 #16 Del Skrevet 9. april 2003 consealer, d har man ikke bruk for med en hud som min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 9. april 2003 #17 Del Skrevet 9. april 2003 neglelakk. bruker aldri neglelakk nesten. bare på tærne om sommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 9. april 2003 #18 Del Skrevet 9. april 2003 rouge... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 9. april 2003 #19 Del Skrevet 9. april 2003 Jess. Rouge her og. Har aldri brukt det og tror ikke det blir aktuelt heller. Trives med porsleenshud :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 9. april 2003 #20 Del Skrevet 9. april 2003 Må hive meg på her: Rouge er noe jeg aldri har brukt, så det skulle ikke vært noe problem og klart seg uten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå