Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2007 #1 Skrevet 26. oktober 2007 LES HER ALLE SAMMEN; ADVARSEL TIL ALLE DU KJENNER!!!!!! Om du får en mail fra Powerpoint presentation 'Welcome to the matrix pps..' så må du ABSOLUTT IKKE ÅPNE den!!! Det vises et bilde i ca 10 sek. og siden kommer en text 'You´re hard drive is over' og så er det allerede for sent; Alle adresser og alt som du har spart ellers, makuleres bort. :-/ Det er ett helt nytt virus som er programmert av en fransk pirat som kaller seg Nwin2. KOPIER DETTE TIL ALLE DINE VENNER! DET ER ENORMT VIKTIGT!!! Og send dette til ALLE kontaktene dine! Vi har fått dette tipset fra våre telekonsultenter på Nordialog. KOPIER DETTE TIL ALLE DINE VENNER! DET ER ENORMT VIKTIGT!!! Dette ser nå mere ut som en kjedemail, eller? Fikk den nettopp på mail. Noen som vet noe mer om dette?
Ahimsa Skrevet 26. oktober 2007 #2 Skrevet 26. oktober 2007 (endret) Ser ut til å være en kopi som har blitt spadd frem herfra. Endret 26. oktober 2007 av Ahimsa
Gjest Nedfall Skrevet 26. oktober 2007 #4 Skrevet 26. oktober 2007 "KOPIER DETTE TIL ALLE DINE VENNER! DET ER ENORMT VIKTIGT!!!" ...trenger man si noe mer ? ...hvis det er så jævlig viktig at man sender det videre til alle man kjenner, så fort som mulig, så er det 99,99% sikkert bare tullpreik. ..hvis det ER noe i det, kan du vedde på at nettavisene er tapetsert med denne nyheten. Ting å ta med seg: Hvis noen ber deg om å sende en advarsel videre så fort som mulig, til alle du kjenner, er det gode grunner for å drite i å gjøre nettopp det. Er du i tvil, plukker du noen velvalgte stikkord fra mailen, og søker det opp på google (slik som Ahimsa og Vilya har gjort her)..
Gjest Wolven Skrevet 27. oktober 2007 #5 Skrevet 27. oktober 2007 Dette sier Symantec om denne mailen: http://www.symantec.com/security_response/...-99&tabid=2
Vilya Skrevet 27. oktober 2007 #6 Skrevet 27. oktober 2007 Det som overrasker meg mest med hoaxer, er hvor seigliva de er. Denne er over fire år gammel, men sirkulerer fortsatt.
Gjest Nedfall Skrevet 27. oktober 2007 #7 Skrevet 27. oktober 2007 Det som overrasker meg mest med hoaxer, er hvor seigliva de er. Denne er over fire år gammel, men sirkulerer fortsatt. Hoax av ymse slag blir holdt ved like av folks godtroenhet, og at andre folk vet å utnytte den maksimalt..
Kamikatze Skrevet 29. oktober 2007 #8 Skrevet 29. oktober 2007 Og hoaxes og morrokjedebrev har den ulempen at de samler på seg store adresselister i til- eller kopifelter. Gjett hvem som vil få spam?
Paradokset Skrevet 29. oktober 2007 #9 Skrevet 29. oktober 2007 Verden vil bli lurt - sånn er det bare Btw; den kuleste hoaxen Bonsai kittens
Annikken Skrevet 29. oktober 2007 #10 Skrevet 29. oktober 2007 Verden vil bli lurt - sånn er det bare Btw; den kuleste hoaxen Bonsai kittens Ahahahaha den der husker jeg!!! Hadde masse fortvila venninner som skrev til meg om de derre kattene, og så måtte jeg pent fortelle dem at det bare var en veldig vellaget spøk... men jeg var litt skremt selv i noen sekunder da jeg først så kattene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå