Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2007 #1 Del Skrevet 26. oktober 2007 Jeg liker denne TVNorgeserien veldig godt! Men noe av det jeg lurer på er: Hvordan filmer de? Ofte haiker parene med fulle biler, har de med seg en kameramann inn i bilen? Eller holder de kameraene selv/har dem festet på kroppen? De blir jo filmet fra siden hele tiden, er det slik at et kamerateam følger etter dem med bil også? Hvis jeg hadde sett to haikere med en følgebil og kamerafolk hadde jeg stusset litt... En annen ting, har de andre skandinaviske landene programledere fra respektive land?? Danskene og svenskene snakker jo engelsk med hverandre, kan umulig tenke meg at de forstår hun Synnøve-damas dialekt. Dette lurte jeg på under "slankekrigen" også, et samarbeidskonsept mellom skandinaviske land. Står de der og tar opp det samme innholdet med tre forskjellige programledere? Forvirret... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shayla Skrevet 27. oktober 2007 #2 Del Skrevet 27. oktober 2007 Jeg digger også denne serien. Hvert land har hver sin programleder så det blir noen opptak. Jeg tror det følger med en kamera mann, men er litt usikker på hvordan dette virker. Det er hvertfall med en kamera mann når de overnatter hos folk. Hva de gjør i bilene er usikkert. Mulig de kjører ved siden av eller at det noen ganger er plass til de i bilen. Blir litt gøy å se når de er ferdig å reise i russland, litt lei av å se dette landet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest The 1 Skrevet 28. oktober 2007 #3 Del Skrevet 28. oktober 2007 Jeg digger også denne serien. Hvert land har hver sin programleder så det blir noen opptak. Jeg tror det følger med en kamera mann, men er litt usikker på hvordan dette virker. Det er hvertfall med en kamera mann når de overnatter hos folk. Hva de gjør i bilene er usikkert. Mulig de kjører ved siden av eller at det noen ganger er plass til de i bilen. Blir litt gøy å se når de er ferdig å reise i russland, litt lei av å se dette landet Hey... Der er en program leder fra vert land, så scenerne bliver taget 3 gange. Og kameramanden sidder med i bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Taxi Skrevet 29. november 2007 #4 Del Skrevet 29. november 2007 Herregud for en risiko det var å være med i den serien da.... :o jeg sa akkurat når de sto oppå de boksene at det må jammen gjøre vondt å lande hvis du detter ned fra den høye der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shayla Skrevet 30. november 2007 #5 Del Skrevet 30. november 2007 Det var en del dramatik i gårsdagens episode ja. Jeg syns det var kjempe tappert av hun som brakk bena og faktisk fullføre. Nå er jeg litt usikker på hvem det er jeg ønsker skal vinne.. Heier litt på norge men hun Tone kan irritere meg til de grader inni mellom.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. november 2007 #6 Del Skrevet 30. november 2007 Hey... Der er en program leder fra vert land, så scenerne bliver taget 3 gange. Det blir litt dumt syns jeg. Uansett hva programlederne sier har de hørt det før. Når Synnøve roper klar-ferdig-gå, er det bare et opptak, når hun forteller de andre deltakerne at noen er ute av konkurransen er overraskelsen bare fake, fordi de har hørt det av en svensk eller dansk programleder først. Mange ganger, når Synnøve snakker og gir informasjon, syns jeg det ser ut som mange av deltakerne kjeder seg. De blir sikkert dødslei av å få samme beskjed tre ganger for å tilpasse seg de respektive skandinaviske landene. Kunne de ikke bare hatt én programleder, som snakket engelsk, for eksempel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. november 2007 #7 Del Skrevet 30. november 2007 Det blir litt dumt syns jeg. Uansett hva programlederne sier har de hørt det før. Når Synnøve roper klar-ferdig-gå, er det bare et opptak, når hun forteller de andre deltakerne at noen er ute av konkurransen er overraskelsen bare fake, fordi de har hørt det av en svensk eller dansk programleder først. Mange ganger, når Synnøve snakker og gir informasjon, syns jeg det ser ut som mange av deltakerne kjeder seg. De blir sikkert dødslei av å få samme beskjed tre ganger for å tilpasse seg de respektive skandinaviske landene. Kunne de ikke bare hatt én programleder, som snakket engelsk, for eksempel? Jeg tror kanskje de klipper litt her, for jeg synes det ofte ser ut som om deltagerne faktisk blir overrasket/skuffet/glade når de får beskjedene. Altså sånn at de filmer de respektive programlederne når de snakker, men så klipper de det kanskje sammen med deltagernes reaksjoner fra første gang de fikk den beskjeden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå