Aurela Skrevet 26. oktober 2007 #1 Skrevet 26. oktober 2007 Jeg bare lurer.. Vet jo at Facebook var superpopulært for litt siden, folk på skolen løp til nærmeste data i friminutter på 10min får å sjekke FaceBook osv. Nå har akkuratt det roet seg, men, er det like populært eller sjekker dere like ofte som før.. Grunnen til at jeg spør er fordi jeg var (og er) imot det, ingen spesiell grunn egentlig, men hvertfall, jeg er ikke medlem på Facebook.. Så da lurer jeg på er det like populært og om jeg begikk en "feil" ved å ikke melde meg inn?? Ps: uansett svar på denne tråden skal det mer til for at jeg bøyer meg i støvet og melder meg inn
caso Skrevet 26. oktober 2007 #2 Skrevet 26. oktober 2007 (endret) Ikke så mye snakk om det mer, men det er vel fordi de aller fleste har funnet sine venner allerede, og sidene ble ødelagt av alle addons'a som plutselig dukka opp. Ellers er det jo flott at du er prinsippfast og er stolt av det, - selv om jeg selv kanskje ville valgt noe mer betydningsfult å engasjere meg i . Slike nettesteder med profiler kommer og går hele tiden, og vil aldri gå av moten i sin helhet. Eneste som gjør facebook litt annledes, er at her opererer folk med sin virkelige identitet stort sett, og ser derfor heller at folk bruker facebook enn andre mer anonyme tjenester. Men selvsagt, bruk hodet.. og ikke tenk bare på seg selv. Legg f.eks ikke ut partybilder, og tagg de med virkelige navn. Om en uke kan du google på vedkommende, og bildet kommer opp... no fun Endret 26. oktober 2007 av caso
Gjest milkyway Skrevet 27. oktober 2007 #3 Skrevet 27. oktober 2007 har nettopp fått fyren min inn der, så det er ganske populært å tegne fjollerier på grafittiveggene til hverandre for tiden
Gjest Qha Skrevet 27. oktober 2007 #4 Skrevet 27. oktober 2007 Jeg bare lurer.. Vet jo at Facebook var superpopulært for litt siden, folk på skolen løp til nærmeste data i friminutter på 10min får å sjekke FaceBook osv. Nå har akkuratt det roet seg, men, er det like populært eller sjekker dere like ofte som før.. Grunnen til at jeg spør er fordi jeg var (og er) imot det, ingen spesiell grunn egentlig, men hvertfall, jeg er ikke medlem på Facebook.. Så da lurer jeg på er det like populært og om jeg begikk en "feil" ved å ikke melde meg inn?? Ps: uansett svar på denne tråden skal det mer til for at jeg bøyer meg i støvet og melder meg inn Er enig med deg. Jeg kommer ikke til å innom Facebook uanett hvor mye pes jeg får. Og tro meg, det har tidvis vært hardt kjør. Men jeg holder stand. Hurra for oss prinsippfaste
Alison Skrevet 27. oktober 2007 #5 Skrevet 27. oktober 2007 Jeg må innrømme at nysgerrigheten til slutt trakk meg også innom facebook, men jeg gikk fort lei. Nå ser jeg bare innom hvis det kommer mail om at noen har lagt meg til som venn, eller at noen har skrevet melding til meg. Jeg ble veldig skeptisk til Facebook etter jeg leste at det ikke er mulig å få slettet profilen sin.
Gjest Joker'n Skrevet 27. oktober 2007 #6 Skrevet 27. oktober 2007 Jeg er fortsatt på facebook ja, og sjekker den stadig vekk Alle mine venner er også der og sjekker den også ofte.. Når det er sagt så har også noen av mine venner fjernet sin profil (så Alison, det er nok mulig å få slettet profilen sin), men jeg liker min facebook fortsatt
Gjest Wolven Skrevet 27. oktober 2007 #7 Skrevet 27. oktober 2007 Har en profil der jeg også, men den er foreløpig stengt. Liker ikke helt at profiler ikke kan slettes helt om man skulle ønske det. Dermed ble jeg skeptisk til hele opplegget..
Alison Skrevet 27. oktober 2007 #8 Skrevet 27. oktober 2007 Når det er sagt så har også noen av mine venner fjernet sin profil (så Alison, det er nok mulig å få slettet profilen sin), men jeg liker min facebook fortsatt Slik jeg har forstått det så får du ikke slettet profilen, men du kan få den til å "gå i dvale".
Gjest Joker'n Skrevet 27. oktober 2007 #9 Skrevet 27. oktober 2007 Hun jeg kjenner som har fjernet sin har fjernet sin helt - dvs; hun er borte fra våre "vennelister" osv..
caso Skrevet 27. oktober 2007 #10 Skrevet 27. oktober 2007 Det går fint ann å slette hele greia, men du har gitt facebook copyright på alt materiale du har lagt ut, bare.. "bare". Nettvett er alt som trengs. Legg ikke ut bilder, i alle fall ikke av andre...
Aurela Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter #11 Skrevet 28. oktober 2007 Er enig med deg. Jeg kommer ikke til å innom Facebook uanett hvor mye pes jeg får. Og tro meg, det har tidvis vært hardt kjør. Men jeg holder stand. Hurra for oss prinsippfaste Helt enig!! Hurra for oss prinsippfaste
Gjest Qha Skrevet 28. oktober 2007 #12 Skrevet 28. oktober 2007 :juhu: Tror trygt vi kan si vi er "mot normalen"
skrue Skrevet 28. oktober 2007 #13 Skrevet 28. oktober 2007 Bruker det som kommunikasjonskanal samt å legge ut feriebilder (de uskyldige) mens man er avgårde. Greit slikt, men å legge inn en haug med programmer, som man etter min mening ikke får noe godt ut av, er ikke min ting.
ninnii Skrevet 28. oktober 2007 #14 Skrevet 28. oktober 2007 Det var kult i begynnelsen, nå er det bare boring:) Også er det litt kvalt med alle disse "liksom" vennene folk har på siden sin, akksom det er om å gjøre å ha flest mulig venner for " da ser alle hvor kul jeg er"....tro meg, ingen har 250 venner, du er heldig om du har 2.... Skal slette profilen min snarest....
Ambivalent Skrevet 28. oktober 2007 #15 Skrevet 28. oktober 2007 Var medlem i nøyaktig en uke, før jeg "stengte" profilen min. Fikk jo ikke til å slette den heller. Synes hele opplegget er snuskete. Jeg var så dum å legge ut noen bilder også, før jeg fant ut at Facebook har alle rettigheter til bildene (og annet) man legger ut, de kan til og med selge det videre... Dessuten kjenner jeg en del som er så hekta at de kan ikke gå en time uten å sjekke... Føler ikke at jeg har gått glipp av noe egentlig. Kanskje eventuelt det å skape kontakter innenfor jobben via Facebook..?
Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2007 #16 Skrevet 28. oktober 2007 Facebook er ut. De som fortsatt er der er ikke spesielt kule.
Aurela Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter #17 Skrevet 28. oktober 2007 Facebook er ut. De som fortsatt er der er ikke spesielt kule. Så bra å høre!!
Gabriella Skrevet 28. oktober 2007 #18 Skrevet 28. oktober 2007 Jeg tror nok at Facebook har mistet litt av hypen, ja. For min del undrer jeg meg litt over folk som har over 600 venner der...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå