Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2007 #1 Skrevet 26. oktober 2007 Jeg våknet i natt fordi jeg hadde mareritt og gråt. Marerittet var veldig lvaktig (og om problemer i familien) slutten av drømmen gikk ut på at jeg gråt veldig intenst, og når jeg voknet gråt jeg også. Jeg fortsatte å gråte en del, for jeg var enda så trist inni meg som det jeg var i drømmen, og det at det hele var så livaktig (og fint var en situasjon som kunne forekommet) var ganske ekkelt. Jeg var nesten i en mellom søvn-våken opplevelse, for jeg husker ikke så mye siden jeg var så ufattelig trett, og sovnet igjen ikke så lenge etter. Er det noen andre som har opplevd å gråte i søvne/etter å ha våknet fra et mareritt? Mannen min mente dette var litt rart, men jeg trodde ikke det var så uvanelig?
Gjest Advena Skrevet 26. oktober 2007 #2 Skrevet 26. oktober 2007 Jeg har også opplevd dette. Har drømt noe trist, og våknet opp av at jeg gråter. Trukke det er kjempeuvanlig.
maia39 Skrevet 26. oktober 2007 #3 Skrevet 26. oktober 2007 Dette er ikke noe jeg har opplevd ofte, men det har skjedd. Drømmene bearbeider jo underbevisstheten vår, og der ligger det masse følelser. Må legge til at jeg også har våknet av at jeg har ledd så høyt at jeg har vekket meg selv. Det er deilig det! Så selv om mannen din har rett i at det er uvanlig, så er det ikke noe unormalt i opplevelsen din.
Gjest Gjest_trine_* Skrevet 26. oktober 2007 #4 Skrevet 26. oktober 2007 Jeg har også opplevd det...og flere ganger. Ikke no trivelig akkurat. Men jeg tror nok ikke det er mer uvanlig enn andre ting. Noen snakker i søvne, andre ikke f.eks....
Sans Skrevet 26. oktober 2007 #5 Skrevet 26. oktober 2007 Det har jeg! Det er ikke uvanlig. Jeg har våknet av at jeg har gjort mye rart i søvne, jeg.
Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2007 #6 Skrevet 26. oktober 2007 Joda, been there, tried that! Skjer stort sett i perioder hvor jeg er stressa over noe. Våkna en gang av at jeg hyperventilerte, da hadde jeg mareritt om dyremishandling. Det var ikke noe trivelig, for å si det slik, ble en dryg dag da stemninga satt i meg hele dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå