Gå til innhold

Hjelp meg å finne navn på et band!

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest (tidl Suzy)
Skrevet

HJELP!

Jeg prøver å finne navnet på et band fra 90-tallet/start 2000-tallet, som jeg mener er svenske og som hadde en hit jeg likte godt. Klarer ikke for mitt bare liv å komme på navnet, men jeg husker musikkvideoen. Vokalisten sitter i en gymsal sammen med div andre mennesker, på noe som ser ut som gruppeterapi a la Anonyme Alkoholikere.. alle forteller sin historie uten at vi hører noe av det og alle nikker og trøster hverandre - tilslutt er det bare vokalisten igjen og når han forteller blir alle rasende på ham og reiser seg og går fra ham.

Noen som husker denne???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja... Det er kanskje lettere å finne det ut hvis du vet hva slags sjanger gruppen opererte i, eller om vokalisten er en kvinne eller mann, for eksempel? Det ringer dessverre ingen bjeller når det gjelder beskrivelsen av videoen, men den høres unektelig ganske kul ut!

• 2 uker senere...
Gjest Gjest (Suzy)
Skrevet

Jepp - den var veldig kul...

Sjanger - tja melankolsk pop-rock, sånn a la Kent (minnet endel om dem), mannlig vokalist og tre-fire bandmedlemmer. Jeg mener at navnet startet på M, men det kan godt hende det er galt. Fatter ikke hvorfor hodet mitt ikek klarer å lete fram dette bandet altså....

Skrevet

Kan ikke si jeg har sett videoen men kanskje det er gruppa Imperiet du mener?

• 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...