Gå til innhold

hvordan overtale han?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_love_*
Skrevet

hei.

jeg har lyst til få litt fart i sekslivet men han er litt rar da det gjelder d. Film eller 3kant er kansje det som frister mest.. tenner virkelig på tenken med film.. kan kansje slette den etterpå eller noe men bare den følelsen. Trekant virker veldig seksult tilfredsstillende. må i så fall bli men ei jente til siden han ikke er litt skeptisk til andre menn.. men jeg liker den tanken å jeg men i så fall må det bli med noen vi ikke kjenner i hele tatt som på ferie eller noe..

noen som har noen erfaringer eller tips så jeg kan få det som jeg vil??? har et bra seksliv eller også altså men nå er jeg virkelig klar for og prøve noe nytt!! :sengekos:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg reagerer litt på uttrykkene "overtale" og "få det som jeg vil". Det er klart at du kan ta det opp med ham og høre om han er interessert i trekant og/eller film, men hvis han overhodet ikke ønsker noen av delene så må du nesten akseptere det, evt. se om dere kan finne et kompromiss.

Hvis han ikke er interessert, så er det kanskje andre ting dere begge har lyst til å gjøre som kan friske opp sexlivet?

Skrevet
Jeg reagerer litt på uttrykkene "overtale" og "få det som jeg vil". Det er klart at du kan ta det opp med ham og høre om han er interessert i trekant og/eller film, men hvis han overhodet ikke ønsker noen av delene så må du nesten akseptere det, evt. se om dere kan finne et kompromiss.

Hvis han ikke er interessert, så er det kanskje andre ting dere begge har lyst til å gjøre som kan friske opp sexlivet?

tenkte på det da jeg leste det jeg å at det var litt feil ordvalg... han har jo lyst men lurer på hvordan jeg takler det og sånn sier han.. var faktisk han som begynte og snakke om det men da var ikke jeg "klar" for det.. Nå når jeg vil er han skeptisk..

Skrevet
tenkte på det da jeg leste det jeg å at det var litt feil ordvalg... han har jo lyst men lurer på hvordan jeg takler det og sånn sier han.. var faktisk han som begynte og snakke om det men da var ikke jeg "klar" for det.. Nå når jeg vil er han skeptisk..

Er naturlig han er skeptisk, hvis du var skeptisk før.. kanskje han tror du sier du er klar nå, - for å tekkes han fordi han har hatt lyst før? Du må virkelig overbevise han om at du har lyst, på eget iniativ.. og ja, det er en veldig god idè å ikke blande inn noen dere kjenner i en evt trekant :)

Film er jo bare gøy, ingen følelser og ingenting å takle ;) Annet enn å se seg selv i 3.person.. just fun :)

Skrevet

Om han før har hatt lyst, men nå er skeptisk må du gi ham tid til å finne ut hva han vil selv. Det å presse på når han ikke er sikker kan gjøre vondt verre.

Oppmuntre han til å finne ut av hva han vil, og gjør det klart at du respekterer begge svar.

Om han finner ut at dette ikke er noe for ham likevel, kan dere kanskje heller holde det på fantasibasis(kanskje det bare tennte ham som fantasi egentlig, siden han backet litt ut når du og ville) og hent tenning ut i fra det. Mye spennende å hente ut i fra p bare fantasere sammen også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...