Jentemamma Skrevet 26. oktober 2007 #1 Skrevet 26. oktober 2007 Endelig!! Nå har vi kjøpt tomt, og skal velge drømmehuset. Jeg har lyst på et litt nostalgisk klassisk murhus, men finner ikke akkurat HUSET. Jeg setter stoor pris på litt hjelp! Er ikke helt negativ til trehus heller, altså. Tomten er flat forresten.
caso Skrevet 26. oktober 2007 #3 Skrevet 26. oktober 2007 (endret) Endelig!! Nå har vi kjøpt tomt, og skal velge drømmehuset. Jeg har lyst på et litt nostalgisk klassisk murhus, men finner ikke akkurat HUSET. Jeg setter stoor pris på litt hjelp! Er ikke helt negativ til trehus heller, altså. Tomten er flat forresten. http://tjenestetorget.no/?t=47 Bestill kataloger Har ikke prøvd tjenesten selv, bare googlet etter en felles huskatalog-greie... Smart å sammenligne hos flere. Vi hadde mang en kveld med mange katloger før vi bestemte oss Endret 26. oktober 2007 av caso
Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2007 #4 Skrevet 26. oktober 2007 jeg vil anbefale deg å snakke med en arkitekt. vi gjorde det og har aldri angret. arkitekter har erfaring og evne til å "formulere" det du ønsker deg på bakgrunn av erfaring osv. også vet de hvilke løsninger, materialer osv som funker. vi brukte 30 000 på en arkitekt og sammenlignet med hva et hus koster er det ikke store summen for at man så blir fornøyd i 20 år. hvor mange har bygd hus før og hvor mange vet hva som fins. ikke mange på min alder iallefall... lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå