Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fin kjole! :jepp:

det kan jo være du finner den på lene v eller noe sånt. synes jeg har sett merket warehouse der i alle fall.

Skrevet
fin kjole! :jepp:

det kan jo være du finner den på lene v eller noe sånt. synes jeg har sett merket warehouse der i alle fall.

Takk, sender de en mail og krysser fingrene :) Andre steder de selger merket? :)

Skrevet

Det snittet der er jo veldig vanlig for tida, så om du ikke må ha akkurat den fargen, så er det en del av dem der ute. Det er i grunn utrolig mange fine kjoler i butikkene om dagen. Liker 30-40-50-tallssnittet, og for så vidt 60-tallet og. :popcorn:

Skrevet
Det snittet der er jo veldig vanlig for tida, så om du ikke må ha akkurat den fargen, så er det en del av dem der ute. Det er i grunn utrolig mange fine kjoler i butikkene om dagen. Liker 30-40-50-tallssnittet, og for så vidt 60-tallet og. :popcorn:

Det var stoffet og det i livet jeg falt for i tillegg...vil ikke ha en PEN kjole, det har jeg nok av, men en mer tøff...og den var midt i blinken...håper jeg finner den :)

Skrevet
De har Warehouse på Xhibition i Bergen :)

...jeg bor i Oslo :tristbla:

Skrevet
...jeg bor i Oslo :tristbla:

Ligger en butikk i Lille Grensen.

Skrevet
Ligger en butikk i Lille Grensen.

:jepp: Fører riktignok ikke alt de har på nettet, men jeg har sett flere kjoler både på nett og i butikken deres i Lille Grensen

Gjest Vinduskarmen
Skrevet
Her har de en ganske lik kjole. Lilla riktignok men er det ikke omtrent samme snitt?
Skrevet
Her har de en ganske lik kjole. Lilla riktignok men er det ikke omtrent samme snitt?

hmm...den var ikke like tøff ;) Det er ikke nødvendigvis snittet jeg falt for men hele kjolen liksom..Men takk :)

Gjest Vinduskarmen
Skrevet

Jeg er enig med deg ;) Den andre var mye tøffere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...