Gå til innhold

Clip in extesions!

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Anita_*
Skrevet

Til alle dere som vurderer å sette inn permanent hair extesions.

Jeg kjøpte heller clip in extesions,for d første så betaler du "bare" 2000kr for dette.Settes inn og tas ut på 10 min,ingen kan se at dette er fake.Dessuten har du det evig i stedet for å betale dyre dommer for noe som sitter i 6 mnd.

Har fått utrolig mye skryt for håret mitt når jeg bruker clip in.Jegf har ganske tynt og fint hår fra før,men nå har jeg både fylde og lengde.Dette er det beste kjøpet jeg noen gang har gjort.Kjøpte disse på mingle clip in extesion,å angrer ikke et sekund :goodbye:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte heller clip in extesions,for d første så betaler du "bare" 2000kr for dette.Settes inn og tas ut på 10 min,ingen kan se at dette er fake.Dessuten har du det evig i stedet for å betale dyre dommer for noe som sitter i 6 mnd.

Har fått utrolig mye skryt for håret mitt når jeg bruker clip in.Jegf har ganske tynt og fint hår fra før,men nå har jeg både fylde og lengde.Dette er det beste kjøpet jeg noen gang har gjort.Kjøpte disse på mingle clip in extesion,å angrer ikke et sekund :goodbye:

Men dette må tas av og på hver dag,før du vasker hår og sånt ja?

Skrevet

Hvor du gjør dette da? Hos frisøren?

"Kun" 2000 kr?? Jeg synes det er dritt dyrt! Men da kjøper jeg håret mitt på ebay fra firmaer der, til ca 400 kr... og clip hår varer ikke evig, selv om de påstår det er "tangle free". Det blir stygt og flokete etter en stund og da må man kjøpe nytt, men det er heldigvis ikke all verdens sum :)

Det håret jeg kjøper, er omtrent det samme håret som frisørene i Norge har, noe jeg vet da flere venninner kjøper håret sitt her.

Skrevet (endret)

.

Endret av Crash
Gjest vilhalangthårnåstraks!
Skrevet

ja! det er akkurat noe for meg :) vil ikke slite håret mitt med vanlig extensions... hvor får man tak i dette, da? og hvor lange er de? har allerede langt hår, men vil veldig gjerne ha litt ekstra til julebord-tiden.

Skrevet (endret)

Hei

Men disse "clip in extension" må du ta av om natten og når du skal vaske håret - ikke sant? Er det slike klyper? I så fall må du passe på at du ikke setter dem samme sted hver gang. Vet om ei som fikk åpne sår og håret falt av der hvor hun vanligvis satte dem. Må jo gjerne det for at det skal passe med klippen.

Jeg selv har hår som er syet på minitynne vevekanter - jeg merker ikke at jeg har ekstra hår på. Det fine er at INGEN kan se det. Jeg behøver ikke ta det av, ja - jeg trenger ikke tenke på det. Det sitter helt fast. Det hår jeg har på nå er 1 1/2 år gammel. Jeg betalte ikke så mye mer enn du for Clip'sene - men mitt er uten tvil mye lettere - så når du blir lei, eller sår - så anbefaler jeg det :)

Inlegget redigert

/Furstina (mod)

Endret av Furstina
  • 11 måneder senere...
Skrevet (endret)
Hei

Men disse "clip in extension" må du ta av om natten og når du skal vaske håret - ikke sant? Er det slike klyper? I så fall må du passe på at du ikke setter dem samme sted hver gang. Vet om ei som fikk åpne sår og håret falt av der hvor hun vanligvis satte dem. Må jo gjerne det for at det skal passe med klippen.

Jeg selv har hår som er syet på minitynne vevekanter - jeg merker ikke at jeg har ekstra hår på. Det fine er at INGEN kan se det. Jeg behøver ikke ta det av, ja - jeg trenger ikke tenke på det. Det sitter helt fast. Det hår jeg har på nå er 1 1/2 år gammel. Jeg betalte ikke så mye mer enn du for Clip'sene - men mitt er uten tvil mye lettere - så når du blir lei, eller sår - så anbefaler jeg det :)

jeg kjøpte clip-on for 2 mnd siden, betalte bare 350 kr ;) utrolig fornøyd, og funker veldig braaa :-DD annbefales på høyeste grad

Endret av Furstina
  • 7 måneder senere...
Gjest christi
Skrevet

Helt enig! Jeg er utrolig godt fornøyd med Mingles produkter. Supergod service også! Hjemmesiden er veldig oversiktelig og fresh!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...