Gå til innhold

Her sitter jeg

Anbefalte innlegg

Gjest Lizbet
Skrevet

Egentlig har jeg tusen andre ting å gjøre - men her sitter jeg altså. Benket forran pcen og venter på at arbeidslyst og motivasjon skal komme strømmende på.

Hvor ble det av den - arbeidslysten altså??? Må snart legge ut på en alvorlig leteaksjon. Husker vi på jobb engang hadde noen reklamedrops som ble kalt for piler mot arbeidslyst. Nå lurer jeg på om jeg tok en overdose en gang. :-?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, du er nok ikke alene om og føle det noen ganger. Du husker Solan i Flåklypa; Kom arbeidslyst og treng deg på her skal du motstand finne. det stemmer bra for meg for tiden. det er ikke så lett og ta seg sammen og gjøre noe hvis man ikke har noe motivasjon.

Skrevet

Hva med å legge ut en annonse om på FINN. Kanskje du finner arbeidslysten der. Gammel, nytt eller noe brukt :ler2:

Gjest Lizbet
Skrevet

:ler::ler::ler:

Trur du det hjelper???

Alltids verdt et forsøk....fikk da gjort det jeg skulle. Nesten og lidt måtelig. Fortsetter i morra tenker jeg....

Solan og jeg er bestiser vi!! Har vært siden jeg var liten. :blunke:

Skrevet

Jeg tror det er smittsomt...jeg skulle sitte og skrive stil akkurat nå men nei....orker ikke,eller gidder?kan ikke bestemme. :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...