super Skrevet 8. april 2003 #1 Skrevet 8. april 2003 Ja, nok en tråd om pudder, og ja, jeg har lest de andre. Ser at de fleste går gode for Kanebo Total Finish-pudderet. Jeg prøvde det, men det var ikke noe for med. Er det noen som har prøvd Shiseido Pureness pudderet, L'Òreal Ideal Balance pudderet eller Estèe Lauder's So Ingenous? Jeg vil gjerne ha tilbakemelding, for jeg trenger et nytt pudder. Jeg bruker pudder til å matte ned blanke områder, som de fleste andre. Huden min? Litt uren (er fortsatt tenåring), men ikke så veldig blank.
Gjest KATTAstrofe Skrevet 8. april 2003 #2 Skrevet 8. april 2003 Jah, jeg brukte Shiseido-pudderet før, bare tilfeldigheter fikk meg til å bytte til Kanebo (var hjemme i jula, og der hadde de ikke Shiseido). Var kjempefornøyd med Pureness! Selv om jeg ikke har fet hud.
Julie Skrevet 8. april 2003 #3 Skrevet 8. april 2003 Har også brukt Pureness, må i likhet med KATTAstrofe si meg godt fornøyd
Sun Skrevet 8. april 2003 #4 Skrevet 8. april 2003 Jeg kjøpte Pureness i går, men har ikke fått prøvd det særlig enda. Godt å høre at folk er fornøyde med det.
super Skrevet 9. april 2003 Forfatter #5 Skrevet 9. april 2003 Hei! Tror jeg prøver det, jeg! Ok pris, også!
Gjest Ethereal Skrevet 9. april 2003 #6 Skrevet 9. april 2003 Jeg bruker for tida So Ingenious, men jeg har en mistanke om at det tørker ut huden min, som er tørr nok fra før. Men de har mange fine farger! Jeg liker det pressede pudderet fra Chanel i fargen Naturelle, som passer alle. Ellers er pudderet til Kanebo som sagt bra, men jeg tror jeg vil teste det som heter Transmatte for sommeren, skal være mer transparent. Men løst pudder er etter min mening det aller beste, og skånsomt for huden (og upraktisk å dra på). M
ivanka Skrevet 9. april 2003 #7 Skrevet 9. april 2003 shiseido kompaktfoundation/pudder har ganske nettopp blitt forandret på, i likhet med resten av pureness-serien. før bare sto det på esken at det var oljefritt, mens nå ER det faktisk oljefritt. (den nye utgaven er i rundt/ovalt etui, mens den gamle var i avlangt) var ikke fornøyd med den gamle utgaven, men den nye er kjempebra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå