Gå til innhold

Kan jeg bli avslørt?

Fremhevede innlegg

Gjest skamfull
Skrevet

Flau, flau, men MÅ bare spørre!!

I dag hadde jeg sex med dildoen og brukte massse glidemiddel, kan gynokologen se det når jeg skal til h*n i morgen?

F***, hadde ikke onanert på godt over en uke og nå klarte jeg ikke å stå i mot lenger, men er altså redd for å bli avslørt i morgen, ikke minst pga at jeg brukte masse glidemiddel

Please, svar bare dere seriøse.

Hilsen en som er i ferd med å entre den voksne verden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ingen fare. Om h*n oppdager det, så bryr h*n seg ikke det aller minste.

Skrevet
Flau, flau, men MÅ bare spørre!!

I dag hadde jeg sex med dildoen og brukte massse glidemiddel, kan gynokologen se det når jeg skal til h*n i morgen?

F***, hadde ikke onanert på godt over en uke og nå klarte jeg ikke å stå i mot lenger, men er altså redd for å bli avslørt i morgen, ikke minst pga at jeg brukte masse glidemiddel

Please, svar bare dere seriøse.

Hilsen en som er i ferd med å entre den voksne verden.

Det er ikke akkurat noe du trenger å skjule for gyn.. det er veldig normalt ;)

Skrevet

Gynekologene er vel de som bruker mest glidemiddel av alle og det er lite sannsynlig at h*n kan skille det h*n bruker fra det du brukte dagen før. Uansett bryr de seg lite og med mindre du har skader av noen art, kommenterer de det heller ikke. Glidemiddel er som tidligere nevnt her veeeldig normalt.

Gjest Skamfull
Skrevet

Ja er klar over at dette kanskje er ganske normalt for dem, men det er jo ikke normalt for meg å gå til en gynokolg, dette er bare min 2 andre tur dit og jeg har et veldig skamfullt syn på det med sex og onani, selv om jeg med fornuften og hue vet at sex er noe av det mest normale som finnes så klare jeg allikevel ikke shake av meg disse skamfulle følesene.

Takk for svar, men føler kanskje at jeg ikke har fått svar enda, sp.m mitt var: kan gynokologen min se at jeg har hatt noe inni meg og kan jeg avsløres av glidemiddelet i tillegg?

Skrevet
Ja er klar over at dette kanskje er ganske normalt for dem, men det er jo ikke normalt for meg å gå til en gynokolg, dette er bare min 2 andre tur dit og jeg har et veldig skamfullt syn på det med sex og onani, selv om jeg med fornuften og hue vet at sex er noe av det mest normale som finnes så klare jeg allikevel ikke shake av meg disse skamfulle følesene.

Takk for svar, men føler kanskje at jeg ikke har fått svar enda, sp.m mitt var: kan gynokologen min se at jeg har hatt noe inni meg og kan jeg avsløres av glidemiddelet i tillegg?

Hvis du dør plutselig og obduseres så kan obdusenten se at du har hatt sex og sannsynligvis også at det har vært brukt glidemiddel siden det da vil bli tatt prøver av skjedesekretet ditt som analyseres svært grundig. Det skjer imidlertid ikke ved en vanlig GU og ingen kommer til å tenke over det du nevner i det hele tatt! Svarer er m.a.o. at ja, de kan finne det ut hvis de sjekker ekstremt grundig, men det er det ingen som gjør ved en normal GU!

At en frisk kvinne frivillig har hatt en penis eller noe annet i sjeden er det for øvrig ingen som kan se, selv ikke ved en obduksjon, fordi sjeden svært raskt trekker seg sammen igjen.

Du har ingenting å frykte og jeg vet tilfeldigvis hva jeg snakker om siden jeg er ufrivillig barnløs og har vært med på flere titalls GU'er bare det siste året.

Gjest white_tennis_socks
Skrevet

Nei, nei, nei.

Du må for all del ikke være flau overfor en lege!

Er det noen som virkelig skjønner seg på oss mennesker, er det nettopp legene. Vel, de aller fleste tror jeg.

Ok, du er flau over det selv sier du, men det vil aldri komme på tale at legen spør om du har hatt sex i forveien. Det «verste» som kan skje er at han/hun spør om du har plager med tørr kjede hvis det kommer opp med en generell samtale om ditt sexuelle liv. Men det er noe jeg tviler sterkt på, hvis ikke du selv tar initiativet.

Slapp av og lykke til.

Skrevet

Så sannt du ikke har noen skader (som man ikke har når det er fr det er frivillig) tror jeg ikke de kan se noe.

Så flott at du onanerer på tross av skamfølelsene dine, det er bra at du ikke lar følelsene dine hindre deg. Jeg tror at skammen etter hvert kommer til å gå vekk, og til slutt vil du klare å bare nyte.

Skrevet

Med mindre du har brukt glidemiddel med lukt el så tviler jeg på at det vil oppdages.

Han vil ikke kunne se at du har hatt noe inni deg, annet enn utover at han vil kunne anta at du har brukt tampong el pga brutt hinne.

Gjest Gjest_Siren_*
Skrevet

Bare husk å ta ut diloen før du går til gynokologen så oppdager han det ikke :ler:

Skrevet
Bare husk å ta ut diloen før du går til gynokologen så oppdager han det ikke :ler:

*trommeplash* :ler:

Skrevet

Jeg har jobbet som assistent på en lab som undersøkte cytologiske prøver ("celleprøver") som blir tatt ved gynekologiske undersøkelser. Der kunne vi fint se sædceller som hadde svømt rundt der nede, sansynligvis har kvinnen hatt samleie samme dag som undersøkelsen ble gjort. Nå er det jo ikke mye sæd å se etter en dildo, men sansynligvis kan glidemiddelet sees på preparatet....

Gjest Skamfull
Skrevet

Åååååh, tusen takk jeg trengte den morsomme kommentaren, det satte meg selv litt i perspektiv faktisk (at jeg er litt hysterisk i forhold til det hele)

Gjest Skamfull
Skrevet

Og tusen tusen takk til alle dere som har svart på dette innlegge.

Ja, da er undersøkelsen overstått og det gikk greit i grunn. Jeg lå der og sprika og drømte meg bort til en strand på en vakker øy. Det hjalp faktisk veldig.

Jeg takler dette med sekualitet veldig dårlig, har dårlig selvtillitt og denne skammen tærer meg sunder og sammen (eller hva det heter). Vurderer å begynne å gå til en sexolog men hvordan i all verden skal jeg klare å ta det første steget?

Oi, plutselig var jeg totalt borte vekk i stan fra tema.

Ville jo bare stikke innom for å takke for hjelp og støtte.

Skrevet

Ha på deg et skjørt neste gang du skal til GU, så føler du deg ikke så naken når du har tatt av trusa.

Skrevet
Jeg takler dette med sekualitet veldig dårlig, har dårlig selvtillitt og denne skammen tærer meg sunder og sammen (eller hva det heter). Vurderer å begynne å gå til en sexolog men hvordan i all verden skal jeg klare å ta det første steget?

Jeg tror du er svært så normal og at det eneste du trenger er å treffe et helt normalt annet menneske du kan ha helt normal sex med. Hos helt vanlige mennesker, er som regel sex forbundet med en del skamfølelse uvisst av hvilken grunn, men sannsynligvis er vi alle påvirket av den kulturen vi er oppvokst i og de i fleste av de som finnes er sex forbundet med en eller annen form for skam. Hvis du klarer å benytte en dildo m/glidemiddel, så er du jo allerede minst halvveis i "løypa"!

Media etc. kan jo lett forlede oss til å tro at mer eller mindre aparte sex er det normale, men for de fleste av oss er det nok fremdeles slik at et helt klassisk samvær mellom to personer som er glad i hverandre eller en stille stund med egne hender, og kanskje et aldri så lite hjelpemiddel, er det mest tilfredsstillende.

Skrevet

Det er merkelig dette med jenter og skamfølelser. Trodde den yngre genrasjonen hadde blitt litt mer frisinnet. Hvilken rolle spiller det om gynokologen ser at du har brukt en dildo? Dessuten tror jeg det er rimlig tvilsomt at han vil legge merke til det.

Skrevet
Ha på deg et skjørt neste gang du skal til GU, så føler du deg ikke så naken når du har tatt av trusa.

Smart - jeg gjør alltid det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...