lidia Skrevet 8. april 2003 #1 Del Skrevet 8. april 2003 Datteren min (snart 3 år) er tydligvis veldig sliten i dag etter dagen i barnehagen. Nå har hun sloknet på sofaen. Lurer på om jeg bare skal la henne sove litt, eller om jeg skal vekke henne. Jeg pleier å legge henne ved 2000-tiden. Hun er en som våkner veldig tidlig, og jeg orker ikke at hun våkner ENDA tidligere enn det hun pleier. Hva gjør dere med barn som sovner sånn..lar dere dem sove, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 8. april 2003 #2 Del Skrevet 8. april 2003 Mine sovner ofte til Barne TV, så da blir det tannpuss før Barne TV.. Men har de sovnet før det, lar jeg de sove ut.. De våkner ikke før i "rett tid" dagen etter likevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest c75 Skrevet 8. april 2003 #3 Del Skrevet 8. april 2003 Spørs hvor sent det er.Er klokken over 18.00 så lar jeg han få 10 min. men så må jeg vekke han ellers holder han det gående til sene kvelden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå