Gjest Frøken Titt Skrevet 28. oktober 2007 #21 Skrevet 28. oktober 2007 (endret) Skru opp volumet på den stemmen. Hahaha. Nemlig! Endret 28. oktober 2007 av Frøken Titt
Gjest Skog Skrevet 28. oktober 2007 #22 Skrevet 28. oktober 2007 Du høres ut som en av de få som finner seg i å leve med lite sex over lang tid....... trist..... håper at det ikke var sånn for dere i starten. Det svaret jeg gav er basert på mine egne og venniners erfaringer. Mange kjører et dobbeltspill hvor de sier at det er slutt eller at de er på tur ut av forholdet. De sier at det er år og dag siden de sist fikk noe og de fleste betatte intetanende går på den. Selv har jeg opplevd at den andre halvparten gikk fra den ene sengen og over i den andre uten å blunke. I ettertid vet jeg at argumentet ovenfor ble benyttet flittig
Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2007 #23 Skrevet 28. oktober 2007 Heleren er ikke noe bedre enn stjeleren.
Gjest Gjest_Trille_* Skrevet 28. oktober 2007 #24 Skrevet 28. oktober 2007 Ligg med ham du, og så fortell det til kona hans. Enten så ropper han deg, eller hun dropper han. Håper det siste
caso Skrevet 28. oktober 2007 #25 Skrevet 28. oktober 2007 (endret) Ligg med ham du, og så fortell det til kona hans. Enten så ropper han deg, eller hun dropper han. Håper det siste kvalitetstipset sitt ja Det er begge alternativer ++ som gjelder her. Han dropper elskerinna, kona dropper kanskje mannen, og elskerinna som sladra får et vanvittig koselig rykte på seg Endret 28. oktober 2007 av caso
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå