Gjest gjestepetra Skrevet 25. oktober 2007 #1 Skrevet 25. oktober 2007 Jeg har et dilemma. Jeg har muligheten til å ha sex med en deilig mann. Vi har hatt sex før, så jeg vet at det blir råbra, men det er bare ett problem: Han er gift. Jeg er så utrolig fristet, men så er det en liten stemme som hvisker meg i øret at det er umoralsk. Samtidig tenker jeg at det får bli hans valg, og ikke noe jeg trenger å ta stilling til. Noen råd?
Gjest lissi32 Skrevet 25. oktober 2007 #2 Skrevet 25. oktober 2007 Vel, det er hans ansvar å holde seg trofast. Jeg var en gang den andre kvinnen, og hadde større problemer enn drittsekken som var utro. Tenkte på dama hans. Jeg var bare et ubetydelig lite knull x2, så endte jeg det. Jeg passer ikke som familieødelegger. Gjør du? Det er lett å dytte ansvaret over på han, og tenke at du fortjener et bra knull, men det kan du da få andre plasser. Det er nok forhold som går i vasken pr idag, at man trenger ikke gjøre hva som helst for å friste i en allerede vanskelig verden?
Gjest Helen Parr Skrevet 25. oktober 2007 #3 Skrevet 25. oktober 2007 ...men så er det en liten stemme som hvisker meg i øret at det er umoralsk. ... Skru opp volumet på den stemmen.
Gjest gjestepetra Skrevet 25. oktober 2007 #5 Skrevet 25. oktober 2007 Men det er jo ikke sånn at det akkurat kryr av menn overalt heller da. Og jeg oppfører meg slettes ikke som noen fristerinne!
Gjest lissi32 Skrevet 25. oktober 2007 #6 Skrevet 25. oktober 2007 Det kan du ikke mene?? Har du noen gang opprettet en profil på nettet og sagt at du søker sex? Da vil du sikkert få flere tusen treff. Det fins en hel hau med single menn å ha sex med. Mange som ønsker seg en fast sexpartner så er jo bare å spørre noen du liker, eller har vært på. Jeg syns likevel det er umoralsk å ha seg med en som er opptatt. Noen baserer hele livet sitt på denne de elsker, og et knull på 10 minutt er nok til å rasere et helt liv for noen. Her er det også barn inni bildet. Jeg sier bare det jeg mener. Du har andre å ta av om du vil.
Gjest Gjest_Benedicte_* Skrevet 25. oktober 2007 #7 Skrevet 25. oktober 2007 Jeg synes også du skal prøve å sette deg inn i situasjonen til henne som faktisk er gift med denne mannen. Hvordan ville du føle det dersom en annen kvinne hadde sex med den mannen du var glad i? Du kan heller ikke skyve ansvaret over på mannen, du er like ansvarlig som det han er.
Gjest gjestepetra Skrevet 25. oktober 2007 #8 Skrevet 25. oktober 2007 Selvfølgelig kunne jeg skaffe meg sex på annet vis. Det handler ikke på død og liv om at jeg må "ha meg noe". Men nå har jeg en pirende mulighet. (De har ikke barn sammen. Men intensjonen vil jo uansett være at det ikke skal gå ut over ekteskapet)
caso Skrevet 25. oktober 2007 #9 Skrevet 25. oktober 2007 Jeg har et dilemma. Jeg har muligheten til å ha sex med en deilig mann. Vi har hatt sex før, så jeg vet at det blir råbra, men det er bare ett problem: Han er gift. Jeg er så utrolig fristet, men så er det en liten stemme som hvisker meg i øret at det er umoralsk. Samtidig tenker jeg at det får bli hans valg, og ikke noe jeg trenger å ta stilling til. Noen råd? Dette er ikke ditt dilemma, det er hans.
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2007 #10 Skrevet 25. oktober 2007 Må si meg enig med posteren over. Det er ikke trådstarters dilemma. Du gjør dama hans en tjeneste når du har sex med mannen hennes. Jo oftere han har sex med andre kvinner, jo større blir sjansen for at hun oppdager det, slik at hun kan kvitte seg med drittsekken. Hilsen mann.
Gjest StockDama Skrevet 25. oktober 2007 #11 Skrevet 25. oktober 2007 Hvorfor vil du ha sex med en usympatisk dust? jeg bare lurer...
Gjest gjestepetra Skrevet 25. oktober 2007 #12 Skrevet 25. oktober 2007 Tja. Si det. Grunnen til at han gjør det er vel fordi han ikke får noe hjemme, og ikke ønsker å bryte ut av ekteskapet. Det gjør han muligens til en drittsekk, men isåfall er det en drittsekk jeg liker, og som i tillegg er en hinst i senga uten sidestykke. Det finnes mange parforhold uten sex. Sånn er det nå bare. Og jeg har inntrykk at det er svært mange kvinner som helt mister interessen etter få år. Hva skal man gjøre? Skal man skille seg hver gang sexlivet tar slutt? Skal kvinnene som ikke ønsker sex leve uten mann? Det høres ut som hårda bud. Men en sånn diskusjon går jo her et annet sted.
Huldriél Skrevet 25. oktober 2007 #13 Skrevet 25. oktober 2007 Noen ganger kan det jo faktisk være følelser inne i bildet også da, men ikke så lett å bryte ut av ekteskapet. Et dilemma det her. Så klart er det ikke snilt av den andre kvinnen, men kan man styre følelser, om det er det det er snakk om? Neei... Uansett tror jeg mange har vanskelig for å forstå situasjonen før de har vært oppe i det selv. Ingenting ved kjærlighet eller sex skal være lett...
Gjest white_tennis_socks Skrevet 26. oktober 2007 #14 Skrevet 26. oktober 2007 Litt uenig i at det er «hans» problem. Hvorfor legge skylden på en part når vi alle vet hvor lett vi kan bli manipulert i et svakt øyeblikk? Se på deg selv... objektivt... og se på han.... Vurder det du ser i «speilet» foran deg... Er dette to personer det går an å stole på? Det at du i utgangspunktet vil ha sex med en gift mann sier mer om deg selv enn det gjør om han du prøver deg på. Sorry.
Gjest gjestepetra Skrevet 26. oktober 2007 #15 Skrevet 26. oktober 2007 Jeg prøver meg ikke på noen! Det er han som vil, og jeg er fristet. Men trolig kommer jeg til å holde meg på matta. Jeg er ikke en fristerinne, det er han som er en frister.
Gjest skog Skrevet 27. oktober 2007 #17 Skrevet 27. oktober 2007 Hei Ts ...... bare en liten rettelse.... selv om din hingst påstår at forholdet er dårlig og at han ikke får noe hjemme så er ikke det en sannhet med rot i virkligheten. Det er høyst sansynlig noe han sier for å komme ned ibuksa di Det funker tydeligvis. Skal love deg at han sørger for å få litt spenning i tilegg til den kosten han får hjemme. Beklagelig nok lurer han både deg og fruen. Nyter du dette er jeg redd du vil ende opp med en bi smak i munnen.
Gjest Gjest_sam_* Skrevet 28. oktober 2007 #18 Skrevet 28. oktober 2007 Hei Ts ...... bare en liten rettelse.... selv om din hingst påstår at forholdet er dårlig og at han ikke får noe hjemme så er ikke det en sannhet med rot i virkligheten. Det er høyst sansynlig noe han sier for å komme ned ibuksa di Det funker tydeligvis. Skal love deg at han sørger for å få litt spenning i tilegg til den kosten han får hjemme. Beklagelig nok lurer han både deg og fruen. Nyter du dette er jeg redd du vil ende opp med en bi smak i munnen. Det vet du sannsynligvis LITE eller ingenting om skog. Hvis du mot formodning ikke er manne det er snakk om eller kona hans. Jeg lever selv i et forhold der jeg har lite samliv med kona mi. Jeg har gått intill 2 år uten sex med henne. normalen var i mange år 1.stk misjonærstilling med lyset av og under 2 dyner 1 gang hver 3dje måned. ting bedret seg litt før jul i fjor da vi hadde kevd som skilt men i samme hus i 1 år (lang historie) holder og si at vi hadde ikke sex på 1 år. nå ser det ut som vi ender opp på samme nivå igjen er nå 1 måned siden sist vi hadde sex (mer korrekt og si at jeg hadde sex med henne.). 4 måneder siden vi hadde GOD sex sammen. og ikke sex som minner om "oppblåsbare barbera"/onani med kona som hjelpemiddel. Er strengt tatt drittlei av og "be"/grine meg til utløsning med henne og høyrehånda er vond. mvh sam
Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2007 #19 Skrevet 28. oktober 2007 Hei Ts ...... bare en liten rettelse.... selv om din hingst påstår at forholdet er dårlig og at han ikke får noe hjemme så er ikke det en sannhet med rot i virkligheten. Det er høyst sansynlig noe han sier for å komme ned ibuksa di icon_wink.gif Det funker tydeligvis. Skal love deg at han sørger for å få litt spenning i tilegg til den kosten han får hjemme. Beklagelig nok lurer han både deg og fruen. Nyter du dette er jeg redd du vil ende opp med en bi smak i munnen. laught.gif Enig i dette! Klart at mange sliter i ekteskap som ikke fungerer seksuelt, dette gjelder vel både kvinner og menn. MEN jeg vet av erfaring at det ikke er noe som fungerer bedre for menn å si overfor potensielle elskerinner, enn at: jeg får ikke sex hjemme, jeg har ikke hatt sex med kona på flere måneder/år. Og kvinner biter på de, synes synd på mannen og blir med han på et knull. Nei, man går ikke til sengs med en gift mann- iallfall ikke hvis det bare er et knull! En liten hyrdestund kan ødelegge et annet menneskes liv.......
Gjest Gjest_Julie_* Skrevet 28. oktober 2007 #20 Skrevet 28. oktober 2007 Jeg har et dilemma. Jeg har muligheten til å ha sex med en deilig mann. Vi har hatt sex før, så jeg vet at det blir råbra, men det er bare ett problem: Han er gift. Jeg er så utrolig fristet, men så er det en liten stemme som hvisker meg i øret at det er umoralsk. Samtidig tenker jeg at det får bli hans valg, og ikke noe jeg trenger å ta stilling til. Noen råd? Kjenner til problemstillingen. Selv velger jeg å ikke involvere meg internt med mannens familieanliggender som jeg ikke aner hvem er. Det får bli den gifte mannens ansvar.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå