Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2007 #1 Skrevet 25. oktober 2007 Hei, jeg vil begynne å trene på Sats men jeg er litt bekymret for at jeg må binde meg i 12 måneder. I praksis betyr dette at jeg må betale i hvert fall 6000 kroner, og jeg skal kanskje flytte fra byen om noen måneder. Har de andre alternativer hvor man ikke må binde seg i 12 måneder?
venus* Skrevet 25. oktober 2007 #2 Skrevet 25. oktober 2007 Elixia har også 12 mnd bindetid. Er det ikke treningssenter der du skal flytte? I såfall kunne du flyttet abonnementet. Ellers så kan det lønne seg med klippekort. Spørs hvor ofte du trener..
Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2007 #3 Skrevet 26. oktober 2007 Som regel er flytting "gyldig grunn" til oppsigelse av treningsavtalen før tida,hvis den treningskjeden ikke har et tilbud der man flytter. Det beste rådet er å spørre på det senteret du trener på... På mitt senter finnes også halvårsavtaler....
Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2007 #4 Skrevet 26. oktober 2007 Jeg kvier meg litt for å skrive under da jeg ser at det er strenge regler for å i det hele tatt få si opp medlemsskapet. Hvorfor skal de gjøre det så vanskelig, er det mange som har hatt problemer med Sats?
Gjest Mea Culpa Skrevet 26. oktober 2007 #5 Skrevet 26. oktober 2007 Jeg kommer aldri mer til å binde meg til et treningssenter for ett år! Det ender bare med at jeg blir støttemedlem etterhvert ...
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2007 #6 Skrevet 27. oktober 2007 mhm, jeg er slik som Mea Culpa og. jeg ville heller brukt 6000 på treningsmaskiner til å ha hjemme.
prescella Skrevet 30. oktober 2007 #7 Skrevet 30. oktober 2007 (endret) De store treningskjedene har som regel ikke klippekort de selger. Mindre treningssenter har ofte klippekort. Forøvrig kan man også kjøpe enkelttimer men det er dyrt. Skal man melde seg inn må man jo være motivert,ellers er det penger rett ut av vinduet. (Syns for egen del at de 400kronene jeg betaler til SATS er vel investerte penger.) Hør om treningskjeden din har avtale med bedriften du jobber i,eller om du er student-studentmedlemskap? Da sparer du noen kroner. Endret 30. oktober 2007 av prescella
MellonCollie Skrevet 30. oktober 2007 #8 Skrevet 30. oktober 2007 Hei, jeg vil begynne å trene på Sats men jeg er litt bekymret for at jeg må binde meg i 12 måneder. I praksis betyr dette at jeg må betale i hvert fall 6000 kroner, og jeg skal kanskje flytte fra byen om noen måneder. Har de andre alternativer hvor man ikke må binde seg i 12 måneder? Som allerede nevnt i tråden, så har SATS har slik at om du binder deg for 12 mnd, men flytter før den tiden har gått, så kan du flytte abonnementet dit du flytter. Dersom SATS ikke har senter der du flytter til, så blir du løst fra kontrakten. Dette er ikke noe problem, og har ikke hørt om noen som har hatt problemer med det.
Gjest Mea Culpa Skrevet 30. oktober 2007 #9 Skrevet 30. oktober 2007 Jeg ville funnet et mindre senter som tilbyr klippekort eller satset på Jazzercise f.eks. Veldig artig og super trening!
Gjest GjestA Skrevet 30. mai 2009 #10 Skrevet 30. mai 2009 Jeg har dårlig erfaring med sats vedr alminnelig fleksibilitet. Er svært mange treningssentre man kan melde seg inn på - som har alminnelig fleksibel innstilling - dersom det oppstår ting. Nautilus f.x har halve prisen av Sats i utg.punktet, og de tilrettelegger DET DE KAN - dersom det har noe man av god grunn behøver. Og de følger ikke slavisk reglementet slik sats gjør - dersom man har en grunn til at man trenger noe hakket utenfor reglementet. Nautilus viser alminnelig bruk a gangsyn - på individuelt grunnlag. DET GJØR IKKE SATS. Nå finnes det også flere andre tren. sentre foruten Nautilus som har en allminnelig generøs holdning til dem som trener hos dem, hvilket sats altså ikke viser. ANBEFALER IKKE SATS
-Mags- Skrevet 31. mai 2009 #11 Skrevet 31. mai 2009 Jeg hadde ingen problemer med å få avslutte avtalen før bindingstida var ferdig da jeg skulle flytte. Selv om jeg flyttet tilbake innen et år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå