Gå til innhold

Gavespørsmål til kvinner

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Helge_*
Skrevet

Heisann

Har et spørsmål til alle kvinnene som leser dette. Er jo jul om ikke alt for lenge og er litt i fundering over hva jeg skal kjøpe til dama mi.

Det står mellom et fint smykke eller et digital kamera. Jeg vet hun vil ha et digital kamera, men er smykke er mer romantisk. Jeg spør om dette for jeg er nyskjerrig på hva kvinner mener om dette...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde blitt kongeglad for et digitalkamera! :) Og hadde jeg fått et smykke ville jeg blitt langt fra skuffet - heller i andre enden av skalaen! :)

Synes du er flink til å velge gave jeg.

Men jeg klarer ikke råde deg til hverken det ene eller det andre, for jeg hadde blitt veldig takknemlig og veldig glade for begge disse gavene. Kameraet ville bli brukt flittig og ofte, og smykket ville jeg hatt på meg hele tiden i den grad det passet.

Flink er du! :):ler:

Skrevet

smykke, gjerne med diamant :)) yndlingsparfymen med bodylotion og såpe i samme serie, spa, tur for to til romantisk by, praha roma, osv..

Gjest su querida
Skrevet

Digitalkamera! Man må ikke gi romantiske gaver hver gang. :)

Gjest puselabb
Skrevet

Jeg ville mest hatt digitalkamera, definitivt. Men jeg hadde blitt veldig glad for et fint smykke også.

Skrevet (endret)

....

Endret av Abraxas
Gjest Gjest_Helge_*
Skrevet

Hmm kult :) tusen takk for alle svarene :)

Og til sans, nei ekke jeg som er flink, er ho som er fantastisk :):hjerte:

Skrevet

:ler:

Kamera, om jeg hadde fått ha det for meg selv og kjæresten ikke stadig skulle fikle med innstillingene og så videre.

Jeg er nemlig sammen med en teknikkgal mann som hele tiden skal optimere det jeg har. ;) Resultatet er at jeg aldri får brukt tingene slik jeg vil.

Skrevet

Synes smykke er eh "romantisk", akkurat som en bukett med røde roser. Noen har bestemt at det er romantisk, så det er trygt å kjøre på med det. Men det er min smak, da. Av kjærester ønsker jeg meg aldri praktiske ting egentlig. Vil heller at de skal overraske meg på en eller annen måte. Gi meg noe jeg ikke vet at jeg ønsker meg. :sjenert:

Gjest Gjest_fil_*
Skrevet

Hmmm, jeg ville valgt et smykke.

For meg kommer litt ant på livssituasjonen jeg er i. Da jeg var student hadde jeg dårlig råd og ville blitt veldig glad for et kamera. Nå har jeg god økonomi og kan kjøpe kamera selv. Jeg blir aller mest glad for gaver det ligger mer "følelser" bak.

Gjest Gjest_Helge_*
Skrevet
Hmmm, jeg ville valgt et smykke.

For meg kommer litt ant på livssituasjonen jeg er i. Da jeg var student hadde jeg dårlig råd og ville blitt veldig glad for et kamera. Nå har jeg god økonomi og kan kjøpe kamera selv. Jeg blir aller mest glad for gaver det ligger mer "følelser" bak.

Hun er student da, men jeg er også veldig glad i gaver med følelser bak, liker å se en dame jeg er veldig glad i med et fint smykke som jeg har valgt ut for jeg elsker henne. Men er ganske usikker på denne :) Heldigvis er det lenge til jul!

Skrevet (endret)

Smykker kan man spe på med på Valentin osv -om dere feirer det da.

Jeg har fått begge deler av typen til jul,

(Smykket bruker jeg hver dag.)

og kamerat tok pusten fra meg, og resten av familien.

Han hadde oxo kjøpt m en xtrapakke med kamera,

som bestod av gratis fremmkalling av bilder, en time hos fotobutikken, om jeg ville lære meg mere om kameraet osv. LUXUS! :jepp:

Godt du spør, for mange er ikke fliknke med gaver til gullet sitt

Endret av Wonders
Skrevet

Kamera! Smykke kan du kjøpe på valentinsdagen.

Skrevet
:ler:

Kamera, om jeg hadde fått ha det for meg selv og kjæresten ikke stadig skulle fikle med innstillingene og så videre.

Jeg er nemlig sammen med en teknikkgal mann som hele tiden skal optimere det jeg har. ;) Resultatet er at jeg aldri får brukt tingene slik jeg vil.

Akkurat sånn er min mann også! Herregud, jeg har blitt oppgitt og irritert mange ganger. Laptopen min tok han over i 2 uker, og når jeg kjøpte ny skjerm, tastatur og høytalere til pc'n fikk jeg ikke ta på det før neste dag! :ler:

Hvis jeg hadde ønsket meg et digitalt kamera hadde jeg blitt overlykkelig over å få det i gave! :)

Skrevet

Enig med wishingitwas egentlig - synes helt ærlig smykker er litt klisje..

Bruker hun forresten i det hele tatt smykker? Hadde jeg fått et smykke hadde jeg blitt glad - men hadde skjelden brukt det da jeg ikke er en "smykke-person". Du kjenner vel henne best og vet hva hun blir glad for?

Skrevet

Jeg hadde valgt smykke. Har nesten ingen, og hadde syntes det var romantisk. Kamera hadde ikke vært å forakte, bare så det er sagt. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...