Gjest Gjest_Hanne_* Skrevet 25. oktober 2007 #1 Skrevet 25. oktober 2007 Noen som vet om det finnes strikkmapper i A5-størrelse? Enten i papir eller plast. Har sjekket med to kontorrekvisitaleverandører Andvord og Lyreco, men de hadde ikke. Takknemlig for hjelp!
Gjest JM Skrevet 26. oktober 2007 #2 Skrevet 26. oktober 2007 Kanskje der man kjøper malesaker? Mener å huske at vi hadde slike i håndarbeid på skolen.
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2007 #3 Skrevet 7. november 2007 Sånn kunne jeg også trenge. Noen som vet om Panduro har? Er ikke noe Panduro der jeg bor men av og til er man jo i Oslo.
Nausicaä Skrevet 7. november 2007 #4 Skrevet 7. november 2007 Jeg fant ikke på panduro sine hjemmesider. Men kan hende du finner. (Der kan du jo bestille på nettsiden eller fra katalog, så trenger ikke være butikk i nærheten). Ellers kunne du jo kanskje sett på Binders? Eller bokhandlere generellt, Notabene kanksje?
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2007 #5 Skrevet 7. november 2007 Er det sånne mapper til å oppbevare strikkepinner i du mener? Mamma sydde slik til meg. To stk. En til rundpinner og en til vanslig strømpepinner..... Veldig lett...... Og billigere
Grooo Skrevet 7. november 2007 #6 Skrevet 7. november 2007 Tror da de har slikt i de fleste bokhandlere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå