Gå til innhold

Hvordan gå ned i vekt?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Tarzan_*
Skrevet

Heisann!

Som du sikkert skjønner så er jeg altså 185 høy og veier 85 kilo å er missfonøyd med det. Greia er at jeg kan tenke meg å gå ned 5 kilo og det så fort som mulig egentlig.

Grunnen til dette er ikke sånn i forhold til kondis osv, men jeg syns jeg ser litt bluppsete ut. Jeg har så vidt det er begynt med phase 2, men skal jeg være helt ærlig har jeg ikke så veldig tro på sånn "utrolige slanke mettoder". Det jeg da lurer på er; hva er den mest effektive mettoden å gå ned disse kiloene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tren styrke og kondisjon!

Men ehm... Du har jo en helt fin vekt. For å si det sånn: DRIT I VEKTA! :) Tenk på formen. Tren styrke, du kommer sannsynligvis ikke til å gå ned noe særlig, men du vil ikke se "blubbete" ut. :)

Lykke til

Skrevet

Holder med Sans her.

Syns du høres helt normalvektig ut, så om du føler du trenger å få litt mer fasong ville jeg trent og passet på å få i meg nok proteiner. Menn trenger masse proteiner!

Rent kjøtt og fisk, masse grønnsaker og lite cola og potetgull. Og styrketrening eller løping... Svømming er også kjempebra :)

Det er heller ikke bra å slanke seg når man er så ung som deg. Du er ikke ferdig utvokst enda engang.... Begynn med trening i stedet, og sunt kosthold.

Gjest lissi32
Skrevet

Ja du har en passelig vekt. Om du likevel ønsker å gå ned så støtter jeg trening.

Spis frokost hver dag: grovt brød, korn og kli, havregrøt, frukt, grønnsaker, kylling, rent og magert kjøtt, fisk, karbonadedeig, magre oster og magrere salami, nøtter som mellommåltid, ikke salte og stekt i olje.

Spis 4 ganger om dagen, gjerne 5.

Kutt ut: brus, junk, potetgull, godteri, sjokolade i hverdager.

Alkohol er fyyy om man ønsker å gå ned i vekt, øl gjør en veldig blubbete.

Drikk grønn te, lightbrus og lightsaft, vann, svart kaffe. Kaffe Latter og moccaer inneholder like mye kalorier som en snickers eller to.

Gjør du dette går du sannsynligvis ikke opp i vekt igjen, lykke til:O)

• 1 år senere...
Skrevet

Tråden er ryddet.

Det är inte lov att identifiera sig själv eller andra med fullt namn.

/Furstina (mod)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...