Gå til innhold

Foundation-børste til mineralsminke

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker kabuki bedre enn flattop, men har ingen erfaring med kissme børster

Skrevet

Har ingen erfaring med kissme minerals, men r veldig glad i Everyday Minerals. Har både Kabuki og flat top, og liker begge veldig godt. Kabukien gir et litt mer naturlig, transparent resultat, mens flat top'en gir mer dekkende.

Håper det er til hjelp.

Skrevet

Jeg er veldig i tvil om hvilken jeg skal velge.

Bruker div fra Everyday Minerals, og fra Kiss Me.

Viktig at kabuki'en dekker kombinasjonshuden/t-sonen som har tendens til å bli blank! Eller hvis det er viktigst bør jeg kanskje gå for flattop? :roll:

Jeg synes nemlig at jeg i løpet av bare en halv dag blir blank i panna/tsonen....

Skrevet

Jeg ville kjøpt kabuki. Du kan heller påføre sminken flere ganger om du vil ha et mer dekkende lag.

Jeg foretrakk i hvert fall kabuki. Flat top'en ble så bustete etterhvert.

Skrevet

Jeg har begge Flattopene fra Kissme og liker den med langt skaft best.

Den er tettere og jeg har bedre kontroll over påføringen.

Liker den på bildet best til pudder og ansiktsfarger.

Skrevet

Hva koster slike børster? Skal kjøpe I.D-pudder, må jeg ha en kost fra samme merke, eller kan jeg bare kjøpe kost på f.eks Body Shop?

Skrevet

Jeg har den største til Body Shop, og elsker den.

Men den sløser nok litt med pudderet, derfor tenker jeg på en Kabuki eller Flattop. Men hvis det er sånn at Kabukien er forholdsvis LIK den største til Body Shop er det kanskje et dumt kjøp????

Kissme-børstene koster ca 260 kr

Gjest Gjest_Hannah_*
Skrevet
Hva koster slike børster? Skal kjøpe I.D-pudder, må jeg ha en kost fra samme merke, eller kan jeg bare kjøpe kost på f.eks Body Shop?

Om du skal kjøpe I.D. pudderet vil jeg anbefale å kjøpe alt gjennom Ebay.com. MYE billegerer siden kursen er nede og du finner alt sammen der. Kjøpte den face børsten for under 100 kr.

Men hvis du er skeptisk til online shopping er the body shops produkter det nest beste.

Skrevet
Om du skal kjøpe I.D. pudderet vil jeg anbefale å kjøpe alt gjennom Ebay.com. MYE billegerer siden kursen er nede og du finner alt sammen der. Kjøpte den face børsten for under 100 kr.

Men hvis du er skeptisk til online shopping er the body shops produkter det nest beste.

Har du en selger å anbefale? Syntetisk og lignende linkene jeg har her?

Gjest StockDama
Skrevet

foretrekker flattop, har mer kontroll syns jeg, og mindre pudder som blir sløst vekk.

Skrevet
Viktig at kabuki'en dekker kombinasjonshuden/t-sonen som har tendens til å bli blank! Eller hvis det er viktigst bør jeg kanskje gå for flattop? :roll:

Jeg synes nemlig at jeg i løpet av bare en halv dag blir blank i panna/tsonen....

Litt avsporing her, men... ;)

Har du prøvd å ha veil over? Kiss Me bare synes jeg er super. Jeg sliter med en t-sone som blir veldig blank i løpet av et par timer så jeg bruker både bare og Dermalogicas oil control lotion.

Tilbake til tema...

Er det noen av dere som har noen formening om hvilken kost som er best til kompakt mineralfoundation?

Skrevet
Litt avsporing her, men... ;)

Har du prøvd å ha veil over? Kiss Me bare synes jeg er super. Jeg sliter med en t-sone som blir veldig blank i løpet av et par timer så jeg bruker både bare og Dermalogicas oil control lotion.

Tilbake til tema...

Er det noen av dere som har noen formening om hvilken kost som er best til kompakt mineralfoundation?

Nei har ikke prøvd "veil"..kanskje det er lurt? Bare jeg ikke blir for unaturlig matt i ansiktet da?

Er det da best med den helt usynlige eller en som er samme farge som foundationen? Ser det går å kjøpe veil som er i samme fargesjanger som foundation...

Skrevet

Veil er transparent. KMM sin er hvit på farge, men syns ikke. Den synes jeg er bedre og billigere enn ID sin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...