Gå til innhold

Gravid og kåt

Fremhevede innlegg

Gjest Gravid29
Skrevet

Jeg må bare spørre andre om dette..... Vet heller ikke om dette hører hjemme her eller under seksualitet, men jeg prøver.

Jeg er en kvinne på 29, og er i sjette mnd. med min første.

Etter at jeg ble gravid så har sekslysten økt veldig. Har altid hatt veldig godt sexliv, med dette er en annen verden.......

Jeg er fortiden sykmeldt og går hjemme. Kåtheten er der så å si hele tiden. Onanerer gjerne 4--5 ganger om dagen før mannen min kommer hjem.

Noen som har lignende erfaringer?

Er dette normalt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg må bare spørre andre om dette..... Vet heller ikke om dette hører hjemme her eller under seksualitet, men jeg prøver.

Etter at jeg ble gravid så har sekslysten økt veldig. Har altid hatt veldig godt sexliv, med dette er en annen verden.......

Jeg er fortiden sykmeldt og går hjemme. Kåtheten er der så å si hele tiden. Onanerer gjerne 4--5 ganger om dagen før mannen min kommer hjem.

Er dette normalt?

Ja, det er veldig normalt ;) Jeg var akkurat likedan under begge mine svangerskap.

Skrevet

Har hørt om begge deler , både de som blir mer kåt enn vanlig og de som blir mindre .

Har hørt at årsaken til at man kan bli mer kåt er bla pga den økte blodtilførselen der nede .

Har hørt om gravide som har gått rundt småkåte 24 timer i døgnet :ler:

Skrevet

Jeg synes gravide kvinner er usdvanlig sexye.

Gjest white_tennis_socks
Skrevet

Tror ikke dette er unormalt i heletatt.

Har hørt om flere par (venner) der det nettopp har utartet seg slik. Forklaringen er kanskje fra naturens side? Tenker da på den «proppen» som skal ut i kvinnens kjede like for fødselen finner sted.

Ble faktisk anbefalt på svangerskapskurs å knulle en del for å få igang en normal fødsel. Så kanskje spiller naturen med delvis skjulte kort? Ikke helt sikker.

Skrevet
Jeg synes gravide kvinner er usdvanlig sexye.

Jeg syns det er estetisk meget pent med en gravid kvinne, men ikke sexy.. klarer desverre ikke ha sex under svangerskapet :sukk:

Skrevet

har hørt om at dette er normalt jeg også, slapp av og nyt mannen din :sjarmor:

i mitt tilfelle håper jeg ikke at jeg blir ENDA kåtere når jeg en gang blir gravid...jeg sliter nok nå...hehe....men skulle det skje meg også, så er det vel bare å la det stå til!

Skrevet

Dette kan nok være en medvirkende årsak til at du er kåtere enn ellers også. Når du går hjemme hele dagen er du sikkert mer uthvilt, og har bedre tid til å tenke på sex, enn hvis du jobber.

Skrevet

Er nok helt normalt ja.

Husker selv at jeg var kåt som en kanin under svangerskapet. :ler:

Gjest Gjest_Mona_*
Skrevet

Er dette normalt?

Ja vi er i samme båt

Skrevet
Dette kan nok være en medvirkende årsak til at du er kåtere enn ellers også. Når du går hjemme hele dagen er du sikkert mer uthvilt, og har bedre tid til å tenke på sex, enn hvis du jobber.

Jeg var akkurat lik selvom jeg jobbet helt fram til fødselen :ler:

• 2 år senere...
Gjest Gjest_anonym_*
Skrevet

det er helt normalt å være kåt , når du er gravid.. det er pga økt blodtilførsel i skjeden.

jeg er 26 uker på vei å går rundt er små kåt hele tiden, kjenner bare hvordan lysten min er etter et godt samleie :P

har å snakket med mine venninner om dette og de sin graviditet, ¨å de opplevde det samme å enda mere en det jeg gjorde..

så dette er helt normalt :)

å min jordmor har sagt det er bare å samleie, så lenge det ikke gjør vondt å du får blødning etter samleie..

Å ha sex i svangerskapet er som en god treningsøkt så lenge du lytter til kroppen din..

men så har jeg et spørsmål til dere.. jeg hørte at masse sex under svangerskapet gir lettere fødsel..??? er det noen som vet det er sant??

Skrevet

Det er vel neppe gjort noe stort, seriøst forskningsarbeid på feltet om mye sex i svangerskapet gir lett fødsel. Så vi får lage vår egen statistikk her på kg :gjeiper:. Jeg var som ts og de andre her sprengkåt under svangerskapet og hadde sex så ofte som mulig (men og uten mannen). Hadde grei og ukomplisert fødsel, lett var det vel ikke, men med god hjelp fra jordmor og deilig badekar gikk det veldig fint.

Gjest Gjest_mamma_*
Skrevet

Veldig normalt.

Etter noen år på forum som barnimagen.com og dinbaby.com har jeg lest maaaange tråder om dette, og veldig mange opplevde det.

Det samme gjorde jeg i begge mine svangerskap.

Veldig greit å kunne ha sex når man vil uten å tenke på prevensjon da, hehe...

Gjest Gjest_Mannen_*
Skrevet

Altså hvis min samboer ikke er kåt nok til vanlig, er det da bare til å gjøre henne gravid?

Skrevet
Altså hvis min samboer ikke er kåt nok til vanlig, er det da bare til å gjøre henne gravid?

Hvis du leser tråden så ser du vel at det faktisk kan slå begge veier, så verdens beste idé var det nok ikke. :filer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...