Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 25. oktober 2007 #1 Skrevet 25. oktober 2007 Hvordan er den ? Og kan man bruke den uansett om man har fet hud ?
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2007 #2 Skrevet 25. oktober 2007 Jeg liker den kjempegodt. Leire er generelt bra til fet el uren hud. Selv har jeg riktignok tørr hud men digger den allikevel. (Bruker masse fuktighetskrem el fuktighetsmaske etterpå)
kitekatt Skrevet 25. oktober 2007 #3 Skrevet 25. oktober 2007 Jeg har den og har blandingshud. Elsker masken, det er den beste jeg har prøvd ihvertfall. Huden blir veldig klar og fin etterpå Minner meg på at jeg skal løpe og ta den nå :D
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 25. oktober 2007 #4 Skrevet 25. oktober 2007 Hehe ;] . Da tror jeg jeg bestiller den på strawberrynet, Får den til under 200 der , så da slipper jeg toll og sånt :]
DIorGIrl Skrevet 8. november 2007 #5 Skrevet 8. november 2007 Fikk clay and herbal mask idag , har nettopp prøvd den , og huden ble veldig ren og glødende, Har nesten aldri hatt så fin hud før , og kvisene ble litt mindre også ! Så denne er virkelig bra, anbefales.
Selma83 Skrevet 13. november 2007 #6 Skrevet 13. november 2007 Den herbal masken er sinnsykt bra! har den også, anbefales til alle! myk og fin hud. silkemyk jo :bukke:
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 8. mai 2008 #7 Skrevet 8. mai 2008 Etter jeg brukte den så fikk jeg kommentarer om at jeg hadde fin hud og myk nesten hver gang jeg ga noen en klem. Hehe, må snart kjøpe den igjen , har gått tomt. Elsker den masken , duften , konsistensen og alt:) Andre som har positiv erfaring med den?
Malina Skrevet 9. mai 2008 #9 Skrevet 9. mai 2008 Påvirka, jeg?.. Er snart tom for Lancome Pure Empreinte Masque, likte den veldig godt. Er Decleor sin noe lignende?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå