MarianneE Skrevet 9. april 2003 #41 Del Skrevet 9. april 2003 Velkommen til deg!! Hva Waco og Minnie angår.....bare sukk overbærende! Det er det vi andre også gjør !!! Bartender, ja......tar en av alt, jeg!! (deler med de andre, da...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda-78 Skrevet 9. april 2003 #42 Del Skrevet 9. april 2003 Eg tek ein Blowjob Revenge, eg, og spanderar ein på Waco med det samme! Trur han treng det....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 9. april 2003 #43 Del Skrevet 9. april 2003 Veldig ok. Kaffe? I og med at den ligger på rundt 100 lappen for fattigslige 4 cl,så setter jeg den straks på regningen til kg! :noterer: Gjerne kaffe. Tusen takk! Snill du :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 9. april 2003 #44 Del Skrevet 9. april 2003 Tar et glass melk jeg. Velkommen forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
myagi Skrevet 9. april 2003 Forfatter #45 Del Skrevet 9. april 2003 Melk er ok. *setter frem forskjellige typer sjokopulver og annet stæsj* Varm? Kald? Bare å forsyne seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 10. april 2003 #46 Del Skrevet 10. april 2003 Velkommen hit til Kvinneguiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melian Skrevet 10. april 2003 #47 Del Skrevet 10. april 2003 Velkommen myagi! (drinken sparer jeg til litt senere) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 11. april 2003 #48 Del Skrevet 11. april 2003 Velkommen :-) kan du mikse meg noe søtt og godt noe? er litt kresen jeg ... tusen takk :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mel Skrevet 11. april 2003 #49 Del Skrevet 11. april 2003 Velkommen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
myagi Skrevet 12. april 2003 Forfatter #50 Del Skrevet 12. april 2003 Velkommen :-) kan du mikse meg noe søtt og godt noe? er litt kresen jeg ... tusen takk :-) Lennart! Helt utrolig god,spesielt hvis du liker litt søtt! Velbekomme! Mel: hei på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 12. april 2003 #51 Del Skrevet 12. april 2003 Artig nick! Husker det var en Mr Miyagi i Karate Kid-filmene, er du også karateinstruktør? Velkommen, ihvertfall. L-B Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
myagi Skrevet 12. april 2003 Forfatter #52 Del Skrevet 12. april 2003 Neida,det har ingenting med Karatekid å gjøre. Myagi er ett gammelt kallenavn jeg har hatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bare meg 79 Skrevet 12. april 2003 #53 Del Skrevet 12. april 2003 Velkommen til kvinneguiden håper du vil trives :D Egentlig burde du bare la være og starte her, er litt farlig her blir avhenning vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå