Gå til innhold

Presenterer meg her jeg. Som kvinne?

myagi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mamma mente jeg ble unnfanget i det BIG APPLE, men ellers er byen kjedelig og laaangt fra så trendy som sex og singelliv jenta Minnie påstår.

Men med tanke på at folk her oppe, gjerne fra litt mindre byer og tettsteder som kongsberg får jo turn on av subways og yellowcabs...

W

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte meg kjempegodt i NY.

Får turn on bare jeg ser blåtrikken også jeg da...

:ivrig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Men med tanke på at folk her oppe, gjerne fra litt mindre byer og tettsteder som kongsberg får jo turn on av subways og yellowcabs...

W

Man skulle tro at etter så lang tid på KG ville du ha fått med deg at jeg er født og delvis oppvokst i Chicago- ikke New York.

Men som du kan se Myagi så forsøker han seg hele tiden med små stikk, bevisst feilinfo. eks. mine foreldre bor i Kongsberg- men jeg er født i USA og har bodd i Kongsberg svært lite.

Hege-slett alt du orker- jeg sørger for å opplyse hver eneste nye bruker om Waco- så lenge han ikke blir kastet ut herfra er det en jobb som må gjøres.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt, og noen onanerer til 32 bussen. New York er sikkert en kul by det ( f eks for de som liker is-hockey, new york rangers og new york islenders, to lag, - en by), men ellers er byen kjedelig grafisk, scrabblelinjete gater, nummeret nederst til øverst fra venstre til høyre....

Har man sett et slikt system før?

Hadde Oslo bygget bro fra Postgirobygget til nesodden hadde vi fått vår egen New York!

W

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minnie Emmerdale

Du vil nok trives godt her Myagi- det er mange flotte mennesker her som vet og veie opp for rass**** :wink:

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Himmel! Jeg så deg ikke! ventet lenge?

Her,du får få dobbel som plaster på såret.

(Har kastet sjenkeloven her inne :wink: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tar bare en Bache-Gabrielsen XO jeg....

Går det greit ?

Ække så gira på drinker lenger..

Velkommen, velkommen :D

Håper du vil trives he!

Diva :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig ok.

Kaffe?

I og med at den ligger på rundt 100 lappen for fattigslige 4 cl,så setter jeg den straks på regningen til kg!

:noterer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...