Gå til innhold

Hvilken posete liker du best?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Akkurat nå; Celestial Seasonings, hvit te med pæresmak. Uten sukker og melk og slikt. :)

Skrevet
PG Tips :) Med melk, seff - og suketter hvis jeg skal kose meg ordentlig!

YES!!! PG Tips! Der minnet du meg på noe. Det er den jeg skal kjøpe. Er glad i Ty Phoo - men PG Tips er jo egentlig favoritten da.

Takk Lilith!!!! :5:

Skrevet

Jeg drikker mest Russian Earl Grey. Blir et par kopper daglig sånn cirka. Lager den i sånne store glass, ca 3-3,5 dl med 3 suketter og noen dråper sitron. Sukk, er litt av et vanedyr :)

Gjest Gjest_Julie_*
Skrevet

Lipton Green Tea med sitron :kaffe:

Gjest Gjest_Julie_*
Skrevet

Posete, posete...Twinings heter visst merket. Grønn te med eple, nam, nam.

Skrevet

Min favoritt er Yogi Tea Classic med melk og honning. :-D

Skrevet

Liker best Lipton Sun Tea Blackcurrant, dessverre finner jeg den bare i de blandingspakker med 3 andre sorter, så det blir en del te til overs....

Liker også godt London Tea Lemon/Lime og Eple/Kanel som jeg kjøper på helsekost.

Skrevet

Standard Earl Gray uten sukker, melk eller noe annet. Går endel kopper av den hver dag på jobben.

Det føltes litt uvant å drikke ren te da jeg begynte med det, men gikk over etter en uke eller noe slikt. Anbefales.

Gjest Frk. Grønn
Skrevet (endret)

Lipton grønn te med mint er den store favoritten, men jeg drikker egentlig alt fra Earl Grey til sitronte, kamillete, hvit te med fersken (Celestial Seasonings) osv, både i pose og løsvekt.

Men aldri med melk og/eller sukker (eller suketter for den saks skyld)

Endret av Frk. Grønn
Gjest rikkerikke
Skrevet

Hvis du er glad i frukt te, så har London herb mange supergode alternativer synes jeg. Finnes i helsekosten, og inneholder ikke koffein :-)

Skrevet
Lipton grønn te med mint er den store favoritten, men jeg drikker egentlig alt fra Earl Grey til sitronte, kamillete, hvit te med fersken (Celestial Seasonings) osv, både i pose og løsvekt.

Men aldri med melk og/eller sukker (eller suketter for den saks skyld)

Men frukt-teer bruker man jo heller ikke melk i da. Melk har man kun i svart te.

Gjest Frk. Grønn
Skrevet
Men frukt-teer bruker man jo heller ikke melk i da. Melk har man kun i svart te.

Ja, men jeg har ikke melk i den svarte teen jeg drikker heller

Skrevet

Twinings Earl Grey eller Lady Grey er mine favoritter i pose. Ellers så har jeg funnet Lipton grønn te Sencha. Den er god.

Lipton white tea

Bare lurer, smaker hvit te helt annerledes enn grønn? Hvit te høres liksom så "blekt" ut...

Skrevet

London Fruit & Herb = :hjerte: Jeg liker ikke svart te, heller ikke smaksatt svart te, så det må være ordentlig fruktte.

Skrevet

Er så utroolig glad i pepermynte te, gjerne med bittelitt honning i. Har sluttet helt med all annen te enn økologisk. Den smaker faktisk som den skal.. Kjempe godt! :)

Skrevet
Min absolutte favoritt-te er rabarbra med kanel i løsvekt.

Det hørtes utrolig godt ut! må ned på te-butikken i morra å se om de har:)

Ellers drikker jeg altfor mye te. Akkurat nå er Grønn te med eple favoritten, men det går også mye i kanel te og jordbær te for tida.

Og Grønn te med sitron må jeg alltid ha dagen derpå. finnes ikke noe bedre enn en kopp te når ingenting annet går bra å spise/drikke :sjenert:

Ei veninne av meg sa at det er stor forskjell i smak om man lager teen i glass enn om man lager den i kopp. Noen som har hørt dette før?

Skrevet

Jeg drikker Indian Chai med suketter og melk.

Skrevet

london blackcurrant brazer, fra helsekostbutikker. Fordi den smaker mer som solbærtoddy uten søtsmak, og egentlig liker jeg ikke te-smak... men denne er nydelig!

Skrevet

Jeg liker best Twinings Lady Grey, Earl Grey, English Breakfast og Prince of Wales (teen, altså!). Te i løsvekt er best, og den må drikkes nytrukket og uten sukker, evt med en dråpe melk. :kaffe: Foretrekker Twinings framfor Liptons. "Bestselgeren" Lipton Yellow Label synes jeg smaker sponplater, så den klarer jeg ikke å drikke.

Hos svigers er det utelukkende Lipton Yellow Label som serveres, men de merker ikke forskjell på tesorter - alle drikkes som sukkervann :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...