Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skrev mailer til forskjellige steder hvor jeg lurer på om å få jobb. Istedet for å skrive omtrent samme mail hele tiden, bruker jeg en mal og passer på å plotte inn riktig bedriftsnavn. Men på den siste gikk det i surr. Jeg klipte, limte, og glemte å skrive Bik Bok isteden for H&M, som jeg sist skrev mail til.

Jeg spør om det er ledig stilling ved H&M, mens jeg egentlig skulle spørre om det er ledig stilling ved Bik Bok. I en mail til Bik Bok altså...

Mailen ble sendt:s Kan jeg få den sletta på en måte, så de jeg sendte til ikke får lest den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så det du sier er at HM har fått søknaden din 2 ganger?

Det gjør ingen ting:)

Nope,du får ikke hentet inn mailen igjen tror jeg.

Skrevet
Så det du sier er at HM har fått søknaden din 2 ganger?

Nei, dessverre. :P

Bik bok har fått en mail hvor jeg lurer på om det er ledig stilling på H&M.. Første gang jeg gjør en sånn feil tror jeg. Alt skal jo være så fint når man er ute etter jobb. :sjenert:

Skrevet
Nei, dessverre. :P

Bik bok har fått en mail hvor jeg lurer på om det er ledig stilling på H&M.. Første gang jeg gjør en sånn feil tror jeg. Alt skal jo være så fint når man er ute etter jobb. :sjenert:

Jeg skjønner at du synes det er ergelig, men det er ikke SÅ farlig :) Tror ikke at Bikbok tror du bare vil jobbe hos dem og ingen andre.

Men jeg ville sendt en ny søknad hvor du skrev riktig arbeidsplass.

Skrevet

Ettersend en mail der du skriver at du bæsja på leggen (ikke ordrett). Ingen som nekter deg no' jobb selv om du gjør en liten fillefeil. Det gjør det heller kanskje enklere å huske deg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...