Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på ul i går, og der var det liv, gitt. Føler meg ikke gravid i det hele tatt, så men jeg fikk hvertfall bekreftet at det var noen der inne.

Utrolig morsomt å se. Så nesten ut som en liten astronaut som svevde rundt der ikke. Masse plass å ta av foreløpig. Gubben var helt i ekstase, gøy å se han slik.

Ellers mente legen at jeg kanskje var en uke lenger på vei enn jeg selv trodde, men det får vise seg på ul i juni. Fikk innkallelse i dag. Blir spennende å se noe mer enn bare en liten klump på 2,6 cm.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor lenge har man vært gravid når klumpen er 2.6 cm da?

W

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Hadde jeg vært deg hadde jeg endret på overskriften til dette innlegget. Jeg var sikker på at det var skrevet ironisk da jeg så overskriften.

Minnie

Skrevet

Litt ekstraordinært er det kanskje å endre en overskrift med begrunnelse av at Minnie kanskje kunne mistolke overskriften ironisk?

Gjest sexysadie
Skrevet

Waco

Hva gjør du egentlig inne på ett graviditetsforum?

Kan du bli gravid også nu?

Gjest Cruella
Skrevet

Man får liksom et litt annet forhold til fosteret etter UL. Husker jeg så et bankende hjerte på min sønn da jeg kun var 6 uker på vei...

Gjest Kathrine
Skrevet

Ja, det er en fantastisk opplevelse å få se at det faktisk er liv der inne:) Jeg smilte stolt i en uke sammenhengende etter ultralyden. Ønsker deg lykke til! Ps. jeg synes overskriften var helt passende for innlegget ditt

Skrevet

He he he

2 cm er vel veldig tidlig.Jeg var i uke 19 når jeg var på UL og den var ca 20 cm.Uansett,gratulerer.

Skrevet

He, he. Godt jeg kan skape litt furore med overskriften min. Faktisk litt stolt av at du en gang gadd å kommentere det jeg da, Minnie! Og det er ikke ironisk!

Waco: I følge legen er jeg nå 10+2, mens i følge meg selv er jeg 9+2, men det vil tiden vise.

Tobarns mor: Litt tidlig, ja. Men morsomt, lell! Skal i uke 18 også, det blir stort. Tenkte også jeg skulle ta en tur på Majorstuklinikken rundt uke 18 for å ta 3D-bilder.

Skrevet

Koselig at du trives Cathrine,uansett størrelsen på babyen.Det er jo det som er viktigst......ikke størrelsen.

Klemmer.........

Gjest gjest1
Skrevet

En liten kommentar på sidelinjen Cathrine: Jeg var på UL første gang 10+3 da var fosteret 2,5 cm. Og siden de sier at alle foster er lik i størrelse fram til uke 18 - så har kanskje legen rett om at du er litt lenger på vei??

Jeg vet akkurat hva du mener om at det er gøy å se så tidelig. Først etter å ha "sett" barnet første gang trodde jeg helt på at jeg faktisk var gravid :-)

Skrevet

Ja, ikke sant det er stor å se barnet føste gang. Herrenge ble helt i ekstase og synte sdet var det største han hadde vært med på. Han gleder seg allerede til de neste turene hos gynekologen.

JEg var 7 uker og 4 dager da jeg tok UL.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...