Gjest anja_ Skrevet 25. oktober 2007 #1 Skrevet 25. oktober 2007 jeg vet det finnes mange tråder om dette allerede men jeg har sett mest fra folk som ikke liker det, synes det er ekkelt osv. kjæresten min har lyst til å ha analsex, men jeg har aldri prøvd, og er litt skeptisk. jeg kan godt gjøre det, men jeg lurer på et par ting..... hvordan kan vi unngå at det gjør vondt? gjør det alltid vondt første gangen... hva er viktig å bruke? glidemiddel og kondom er vel must? også lurer jeg på det mest ekle, som jeg ikke klarer å ta opp med ham siden det er så usexy... i og med at endetarmen normalt brukes til å bæsje med for å si det rett ut, er det ikke litt stor risk for at det er noe igjen der? hehe, dette er ekkelt..... kom gjerne med tips og råd!
Gjest white_tennis_socks Skrevet 26. oktober 2007 #2 Skrevet 26. oktober 2007 Ja, det er greit å ha vært på do før dere prøver, og derfor greit å vite på forhånd. Men jeg tror normal vask skal holde. I praksis er ikke dette noe stort problem. Det er slettes ikke noe «ekkel» lukt eller det som verre er etterpå. Men det er viktig å bruke kondom. Ikke fordi at det er analt etter min mening, men det er lett å bli smittet av diverse kjønnssykdommer fordi tarmen har såpass tynne blodkar. Det er mange par som har lyst til å prøve dette. La det ikke bli et altfor stort press. La det komme naturlig... hvis dere vil. Kanskje blir det bare med prøvingen? Det er ihvertfall min erfaring. Samtidig kan det være greit å være klar over at det kan svi litt «der bak» dagen etter. Spesielt hvis dere har hold på i lengre tid kvelden forut. Men det er neppe noe farlig. Beskytt dere mot smittsomme kjønnssykdommer og det meste vil nok gå bra. God nytelse!
DaYdReAm Skrevet 29. oktober 2007 #3 Skrevet 29. oktober 2007 http://www.cpunktet.no/Innhold/Magasinet/T...licShow;ID=262; les denne! "14 fakta om analsex" cpunktet.no jeg har forøvrig også en partner som er litt nyskjerrig på dette. analsex har aldri vært et tema i mine tidligere forhold, så jeg har heller aldri vært inne på tanken om å prøve det...det har mest vært litt sånn "ja men det er jo endetarmen, ting skal ut , ikke inn" holdning fra min side.....MEN etter å ha lest mange tråder om par som praktiserer og liker det, og det faktum at det har blitt "vanligere" enn før (ikke at det skal brukes til noe pressmiddel fra noens side) så har jeg begynt å leke litt med tanken. har hært om jenter som får lettere orgasme ved analsex enn ved vaginalsex. mener også å ha lest at vi jenter er dårligere utstyrt med nerver i skjeden, skal viss være mer nerver i rumpa...kansje akkuratt dette brukes som overtalelses snakk? hehe du får uansett ha lykke til:)
DaYdReAm Skrevet 29. oktober 2007 #4 Skrevet 29. oktober 2007 jeg fortsetter litt på denne tråden. det gjelder at mange som liker tanken på analsex også liker tanken på fingre og eller tunge der. jeg har litt sjokkert fått merke en tunge streife der bak når han slikker meg, og en fing opp der når han fingrer meg...godt for han at jeg ikke er supermotstander, for da hadde han nok fort fått et par spark og 3:P hvor vanlig gutter tror dette er, og hvor vanlig det er at vi jenter liker det, er en helt annen diskusjon. media spiller nok en stor rolle her ja. hadde det vært for noen år siden hadde jeg nok reagert på at han ikke hadde spurt...men jeg har blitt påvirket av denne "mainstreamen" jeg også. det er lissom greit, siden jeg allikevel ikke er motstander. men tilbake til mitt egentlige spørsmål. JA, hele denne analgreien er fremmed for meg, men jeg er også nyskjerrig. det at han bruker tunga på meg er ennå noe jeg trenger litt tid på å bli helt komfortabel med. tunge og anal er fremdeles litt tabu og skremmende.... vi har ikke snakket noe om det, men saken er at jeg ikke tenner på å utføre anale herligheter på ham. hva mener dere om dette? jeg føler meg litt egoistisk. men hele denne greien kom jo så overraskende på meg, det er jo ikke engang sikkert han forventer/ vil mota i fra meg? vi må ta oss en prat. men føler meg slem og egoistisk når jeg må forklare at jeg ikke vil? hvordan er det med dere damer som har det som meg? hva syns partneren deres om dette? greit å bare motta??
Gjest Gjest_Gutt28_* Skrevet 30. oktober 2007 #5 Skrevet 30. oktober 2007 jeg tenner på analsex og også slikking/fingring på henne. meen hun har ikke noe å gjøre hos meg. :hår:
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2007 #6 Skrevet 30. oktober 2007 hva er viktig å bruke? glidemiddel og kondom er vel must? bruk MASSE glidekrem, ellers tar rompa di fort fyr O_^
sleefs Skrevet 30. oktober 2007 #7 Skrevet 30. oktober 2007 Første gangen jeg og en dame hadde anal sex, hadde hun hvert på toalettet som vanlig om morgenen. Om ettermiddagen snakket vi om å ha anal sex, noe vi ble enige om. Vi gikk sammen i dusjen, Og dusjet oss både her og der. Så skrudde jeg av dusj hodet og førte tuppen av dusj slangen inn i rompen hennes med vann. Det fungerte som klyster hos henne. Så hun gikk på do og var med sikkerhet skikkelig tømt. Med andre ord hun var ren utvendig og innvendig. Vi hadde fantastisk sex. slikking her og der. Men man"hopper" ikke på rompe hullet med en gang. Koser man nok og damen er våt, så holder det med smøre saftene fra fitten. Lykke til
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå