Gjest Brud 2008 Skrevet 25. oktober 2007 #1 Skrevet 25. oktober 2007 Hei. Jeg og min tilkommende planlegger bryllup og er nysjerrige på hvor mye dere brukte på deres bryllup? Er fint hvis dere er mer spesifikke enn en totalsum. Gjerne hvor mye for mat, hvor mye for lokale.. osv. Så lurer jeg på hvor mye dere betalte for toastmaster og musikk på kvelden. Vi skal ha samme mann som toastmaster og spillemann. Skal være veldig flink men tar 10 000 kr. Er dette en normal pris? Håper på gode svar. Ellers må dere bare komme med andre kjekke tips til et forvirret par i planleggingsmodus
Gjest Piper Skrevet 25. oktober 2007 #2 Skrevet 25. oktober 2007 Ca priser på en del Spillemann - 3500 (og dette var en vanlig pris blant de vi forhørte oss med) Toastmaster - 1500 Maten ca 6000-7000 (koldtbord) drikke ca 8000 lokalet kr 3000
Gjest Brud 2008 Skrevet 25. oktober 2007 #3 Skrevet 25. oktober 2007 Hvordan klarer dere få maten til å bli så lite? Hvor mange er dere? Vi skal være rundt 70 stk, og de vi har forhørt oss med anngående levering av koldtbord med varme retter ligger på 450 pr kuvert. Da blir det nærmere 30 000 bare for mat!!
lubiluu Skrevet 25. oktober 2007 #4 Skrevet 25. oktober 2007 skal lage all maten selv jeg... vet ikke hva det kommer på ennå.. blir morro å se pris
Honey Skrevet 25. oktober 2007 #5 Skrevet 25. oktober 2007 skal lage all maten selv jeg... vet ikke hva det kommer på ennå.. blir morro å se pris Får jeg spørre hva du skal lage? Er du utdannet kokk? Tøff er du uansett..
Marge Skrevet 25. oktober 2007 #6 Skrevet 25. oktober 2007 Vårt bryllup ser ut til å komme på ca 150 000 til sammen. Da har vi middagen på restaurant. Vi skal ha ca 100 gjester, og det er 600 kr per kuvert for middagen. Drikke og nattmat kommer i tillegg. Vi har forhørt oss med en del band, og de tar mellom 5 og 15 000. Ellers er de største postene på budsjettet brudekjolen (10 000) og dress til mannen. Vi har ingen profesjonell toastmaster, skal bruke en venn av oss som vi anser som egnet for oppgaven
Gjest Gjest_toril_* Skrevet 27. oktober 2007 #7 Skrevet 27. oktober 2007 vi leier lokale med servitør, pynt og alt oppdekt!!deilig!!betaler bare mat og drikke. ca 55 gjester. mat; ca 35000 (490 kuverten) leie; ingen kjole/utstyr brud; ca 14000 klær mann /barn; ca 5000 fotograf; ca 10tusen visevert/musikk; 6000,- bil m sjåfør; 4000 blomster ; ca 4000 invitasjoner/sanghefter/bordkort; ca 2000 også kommer det sikkert mye småsummer...på dilldall...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå