Gå til innhold

Samlet pris og pris på toastmaster


Anbefalte innlegg

Gjest Brud 2008
Skrevet

Hei.

Jeg og min tilkommende planlegger bryllup og er nysjerrige på hvor mye dere brukte på deres bryllup? Er fint hvis dere er mer spesifikke enn en totalsum. Gjerne hvor mye for mat, hvor mye for lokale.. osv.

Så lurer jeg på hvor mye dere betalte for toastmaster og musikk på kvelden. Vi skal ha samme mann som toastmaster og spillemann. Skal være veldig flink men tar 10 000 kr. Er dette en normal pris?

Håper på gode svar.

Ellers må dere bare komme med andre kjekke tips til et forvirret par i planleggingsmodus :bryllup:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ca priser på en del

Spillemann - 3500 (og dette var en vanlig pris blant de vi forhørte oss med)

Toastmaster - 1500

Maten ca 6000-7000 (koldtbord)

drikke ca 8000

lokalet kr 3000

Gjest Brud 2008
Skrevet

Hvordan klarer dere få maten til å bli så lite? Hvor mange er dere?

Vi skal være rundt 70 stk, og de vi har forhørt oss med anngående levering av koldtbord med varme retter ligger på 450 pr kuvert.

Da blir det nærmere 30 000 bare for mat!!

Skrevet

skal lage all maten selv jeg...

vet ikke hva det kommer på ennå.. blir morro å se pris

Skrevet
skal lage all maten selv jeg...

vet ikke hva det kommer på ennå.. blir morro å se pris

Får jeg spørre hva du skal lage? Er du utdannet kokk? Tøff er du uansett..:)

Skrevet

Vårt bryllup ser ut til å komme på ca 150 000 til sammen. Da har vi middagen på restaurant. Vi skal ha ca 100 gjester, og det er 600 kr per kuvert for middagen. Drikke og nattmat kommer i tillegg. Vi har forhørt oss med en del band, og de tar mellom 5 og 15 000. Ellers er de største postene på budsjettet brudekjolen (10 000) og dress til mannen. Vi har ingen profesjonell toastmaster, skal bruke en venn av oss som vi anser som egnet for oppgaven :goodbye:

Gjest Gjest_toril_*
Skrevet

vi leier lokale med servitør, pynt og alt oppdekt!!deilig!!betaler bare mat og drikke.

ca 55 gjester.

mat; ca 35000 (490 kuverten)

leie; ingen

kjole/utstyr brud; ca 14000

klær mann /barn; ca 5000

fotograf; ca 10tusen

visevert/musikk; 6000,-

bil m sjåfør; 4000

blomster ; ca 4000

invitasjoner/sanghefter/bordkort; ca 2000

også kommer det sikkert mye småsummer...på dilldall...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...