Gå til innhold

ananas-hapå

Gjest Gjest_christin_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_christin_*
Skrevet (endret)

kan de som vil ha tilbake dette pålegget, gå inn på www.underskrift.no/signer.asp?kampanje=1313 her kan dere skrive under på at dere vil ha det tilbake... Send gjerne en mail til : xxxxxx og skriv at dere ønsker ananas-hapå tilbake i butikkene.

Min mormor ønsker dette veldig, og jeg gjør alt jeg kan for å oppfylle hennes ønske... kan ikke forestille meg hvor moro det hadde vært å gi henne et glass med ananas-hapå i julegave.

Mailadresse slettet ihht reglene.

Camilla (mod)

Endret av Camilla
Skrevet (endret)

Ok, liker ikke hapå, men hapå med anans høres direkte motbydelig ut.. Sorry.. Klarte ikke å dy meg.. *grøsse over at det noen gang fantes hapå med ananssmak*

Edit: skrivefeil

Endret av jente89
Skrevet (endret)

Edit: Trekker tilbake det jeg sa...sorry.. mye mas med meg i dag :rodme:

Endret av jente89
Skrevet (endret)
kan de som vil ha tilbake dette pålegget, gå inn på www.underskrift.no/signer.asp?kampanje=1313 her kan dere skrive under på at dere vil ha det tilbake... Send gjerne en mail til : xxxxxxxx og skriv at dere ønsker ananas-hapå tilbake i butikkene.

Min mormor ønsker dette veldig, og jeg gjør alt jeg kan for å oppfylle hennes ønske... kan ikke forestille meg hvor moro det hadde vært å gi henne et glass med ananas-hapå i julegave.

:spy: :spy: :spy: :spy: :spy::sjokkert::overrasket:

Endret av Camilla
Skrevet
Den var god!!

Husker den godt.. Men nei... etter min smak var den ikke god...

Gjest Gjest_christin_*
Skrevet

Hadde vært kjempe snilt om dere kunne skrevet under... tar bare et halvt minutt, om ikke mindre

Skrevet

Var det ikke en gang en mørk utgave av HaPå også? Hadde den en mer intens sjokoladesmak, eller? Noen som husker :klø: ?

Gjest Peachbud
Skrevet (endret)

Mailadresse slettet ihht reglene.

Camilla (mod)

Jeg må :ler:

Men søtt av deg å etterstrebe å oppfylle ønsket til bestemoren din. :)

Endret av Peachbud
Skrevet
Var det ikke en gang en mørk utgave av HaPå også? Hadde den en mer intens sjokoladesmak, eller? Noen som husker :klø: ?

Joda, det var vanlig HaPå, sjokolade-HaPå og ananas-HaPå.

Gjest Elfrida
Skrevet

Ananas hapåen var mildt sagt jævlig - og hapå var ikke særlig godt det heller. Finnes det lenger? Og hva er greia med Sunda egentlig? Sukker og fett blandet sammen?

Skrevet

Kjenner jeg blir kvalm bare ved tanken -dette hadde jeg jo nesten klart å fortrenge...

Skrevet
Finnes det lenger?

HaPå finner du fortsatt i omtrent alle butikker, på samme hylle som øvrige pålegg av den, næringsmessig, kanskje ikke mest nyttige varianten :tannverk:

Skrevet

Jaaaaaaaa! Den var fantastisk!

Savner den, altså.

Skrevet

HaPå er godt, men med ananas-smak? ÆSJ! :P

(måtte bare)

Skrevet

Jeg synes du er så søt, som vil gjøre det for bestemoren din :klemmer: Og selv om jeg synes det høres helt grusomt ut, så får jeg så vondt av deg som har laget denne tråden og får så mange rare tilbakemeldinger. Personlig har jeg aldri hørt om det før, og om det kommer tilbake, kommer jeg aldri til å smake på det, men jeg har lyst til å støtte opp om prosjektet ditt! :sol:

Så jeg har signert, og håper at flere vil gjøre det samme, for å hjelpe ts med å oppfylle bestemorens ønske! Du er et godt barnebarn du! :klem:

Skrevet

Synes det er søtt av deg, så jeg har også signert.

Husker den faktisk, likte den godt da jeg var liten

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...