Gå til innhold

Smykke fra Sex og SIngelliv

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Ola_*
Skrevet

Jeg skulle gjerne visst hvilken episode Carrie går med "Carrie"-smykke.

Kjæresten min ønsket seg et slik navnesmykke, men jeg er usikker på hvordan de ser ut. Er det rent gull/sølv eller med "diamanter" på? Hvis noen vet hviken episode det var i eller har et bilde av et slik smykke vil jeg gjerne høre fra dere...

Takk!

Ola

Videoannonse
Annonse
Gjest Mayamor
Skrevet

Hun går med det smykket i mange episoder. Carrie sitt er i gull og har løkkeskrift.

Skrevet

Du finner massevis av dem på eBay. Det Carrie bruker er som nevnt i løkkeskrift med navnet hengende horisontalt.

Gjest Mayamor
Skrevet

Nå fikk jeg plutselig en gaveønskeidè... Takk for linken.

Skrevet

Her er bilder av Carrie hvor hun har på smykke .

Se Carries Look, Season 2 - der er det mange bilder av henne med smykke.

Skrevet

Disse kan man kjøpe hos Gullåren:) Du kan få dem i sølv, og forgylt sølv!

Gjest Gjest_Ola_*
Skrevet

Takk alle sammen! Dere har virkelig hjulpet meg :)

Ola

• 1 måned senere...
Gjest Gjest_Isabell_*
Skrevet

Hei!

Noen som vet om Gullåren fremdeles har disse smykkene?

Skrevet

jeg så en hel del av dem i en gullsmed i helgen, men jeg husker ikke hvilken kjede det var

• 3 uker senere...
Skrevet

Juvelen har også disse navnesmykkene. Man kan bestille sølv eller forgylt sølv, det koster rundt 400 kr og tar 4 uker fra bestilling til levering.

:) *veldig fornøyd med mitt i forgylt sølv*

• 3 uker senere...
Skrevet
Juvelen har også disse navnesmykkene. Man kan bestille sølv eller forgylt sølv, det koster rundt 400 kr og tar 4 uker fra bestilling til levering.

:) *veldig fornøyd med mitt i forgylt sølv*

Er det en nettbutikk?

Mener jeg har sett det på Gullåren.

Skrevet
Er det en nettbutikk?

Mener jeg har sett det på Gullåren.

Nei det er butikk. Men det er ikke sikkert de har ditt navn inne. Og da må de bestille...

• 5 måneder senere...
Gjest Gjest_Rune_*
Skrevet

Har brukt denne leverandøren for en gave til et dåpsbarn... kostet knappe 300kr og ble levert på ca 10 dager. Jeg bestillte i sølv, og ekstra tykkt at det skal tåle litt mer. Billigere hvis det er tynnere, dyrere hvis du bestiller gull eller hvitt gull. Men i mellom 200kr og 600kr er utrolig billig i forhold til Melomelo.no som tar 5-6 000 kr for smykker av samme type (vel og merke er de håndlagde).

http://www.mynamenecklace.com/

anbefales til alle som googler navnesmykker... og havner i denne jungelen av gamle tråder på diverse forum

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...