Cæsar Skrevet 25. oktober 2007 #1 Skrevet 25. oktober 2007 Det nærmer seg julegavetid, og jeg har vurdert å kjøpe Nintendo Wii til 7-åringen... Har ikke så mye peil på denne konsollen, men har Gamecube fra før og ser at en kan spille GC spill på Wii. Dette taler selvsagt for Wii, da de stort sett ikke lager nye titler til GC lenger. Noen som har erfaring med Wii, er det noe en 7-åring ville synes var kult? Liker jo forresten å spille litt selv også jeg da... Ser at det selges chippede maskiner på QXL f.ex, noen som har erfaring med dette eller synspunkter? Litt innspill hadde vært OK, har selvsagt prøvd å lese litt om konsollen, men kjenner ingen som har den, og da er det litt vanskelig å gjøre seg opp en konkret mening!
BenedicteK Skrevet 25. oktober 2007 #2 Skrevet 25. oktober 2007 Det nærmer seg julegavetid, og jeg har vurdert å kjøpe Nintendo Wii til 7-åringen... Har ikke så mye peil på denne konsollen, men har Gamecube fra før og ser at en kan spille GC spill på Wii. Dette taler selvsagt for Wii, da de stort sett ikke lager nye titler til GC lenger. Noen som har erfaring med Wii, er det noe en 7-åring ville synes var kult? Liker jo forresten å spille litt selv også jeg da... Ser at det selges chippede maskiner på QXL f.ex, noen som har erfaring med dette eller synspunkter? Litt innspill hadde vært OK, har selvsagt prøvd å lese litt om konsollen, men kjenner ingen som har den, og da er det litt vanskelig å gjøre seg opp en konkret mening! Vi har nintendo wii, men vet ikke noe om GC spill til de. Men man kan laste ned spill i allefall fra gamle consoller som N64 osv. men det er utvalgte spill, så det er ikke sikkert man får akkurat det spillet man spilte mest av når man hadde en eldre consoll... men hvis du går til nintendo.no, og under wii står det virtual console, så står det en liste over spill fra gamle konsoller som kan lastes ned. Når det gjelder å spille wii spill, så er dette veldig artig, spesielt når man spiller tennis og bowling og slike spill (wii sports). alle ungene som har vært her og spilt har synes at det har vært kjempeartig! og det finnes fult av "barne"spill til wii`en Men mitt favorittspill er zelda da, men passer nok ikke så godt for en 7 åring da...
Gjest Lotus Skrevet 25. oktober 2007 #3 Skrevet 25. oktober 2007 Gamle GC spill, spaker og minnekort går i Wii'en. Mange spill som passer for en 7 åring kommer til Wii også. Spillestilen er jo utrolig morsom med peking og veiving og sånt er utrolig morro. Belag deg på å kjøpe tilleggs håndkontroll med en gang så dere kan bokse mot hverandre.
Gjest Mayamor Skrevet 25. oktober 2007 #4 Skrevet 25. oktober 2007 Vi har 4 barn som spiller wii, i alderen 10-14 år. Har også gamecube, 64, advance/ds(håndholdt). Ungene elsker wwien; sport, rayman, zelda (til den elste jenten på snart 14 år) og noen andre. Skal nå kjøpe Boogie og gleder oss (vi voksne også... ) til mer.
venus* Skrevet 25. oktober 2007 #5 Skrevet 25. oktober 2007 Søsteren min har en slik, og det er kjempegøy! Du må nesten kjøpe en håndkontroll til med en gang, fordi mye av moroa ligger i å bokse mot hverandre. Min favoritt er nok bowling
Cæsar Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 28. oktober 2007 OK, takker for innspill! Høres artig ut dette, spørs om vi ikke slår til med en slik til jul da!! Men er det noen her som vet om det er dumt/ lurt eller hva å kjøpe en chippet / modifisert maskin?? Noen med erfaring på dette?
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2007 #7 Skrevet 30. oktober 2007 Men er det noen her som vet om det er dumt/ lurt eller hva å kjøpe en chippet / modifisert maskin?? Noen med erfaring på dette? Løfter denne da jeg også har planer om å kjøpe Wii
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå