Eve Luna Skrevet 25. oktober 2007 #1 Skrevet 25. oktober 2007 Jeg skal passe niesa mi på nesten 5 år på lørdag og søndag. Og lurer litt på hva vi skal finne på sammen. Samboeren jobber på lørdag, så jeg tenkte uansett at vi tar en tur til hans jobb og hilser på ham. Siden vi har hund og bor i nærheten av marka, så er også tanken å gå tur i marka med niesen og hunden. Men det var noen på jobben som foreslo besøksgårder. Og det høres utrolig interessant ut. Men jeg har aldri vært på en slik gård. Kan noen anbefale meg en gård i Oslo eller i nærheten av Oslo som publikum kan besøke og se på dyr? Og også om dere har neon andre forslag hva vi kan finne på. Vil helst ut og finne på noe, hvis været holder.
Gjest HB Skrevet 25. oktober 2007 #2 Skrevet 25. oktober 2007 4H-gården på Lindeberg (i bakken ovenfor IKEA) og på Losby gård i Lørenskog kan man se på dyrene. Losby har i hvert fall en hjemmeside med åpningstider osv. Hva med Tekniske museum på Kjelsås? Det skal være populært for barn, for de kan ta på stort sett alt. Har ikke vært der selv. Opplevelsessentert til NRK med omvisning inne på NRK kan kanskje være noe. Hilsen Lille meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå