Gå til innhold

Hel frossen kylling, hvor er de blitt av?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Brukte å kjøpe hel frossen kylling på rema og andre steder, men det finner jeg ikke lenger.

Noen som vet om de helt har sluttet med hel kylling, spurte på min butikk, men de jeg traff visste ikke.

Kan kjøpe gourmetkylling, men siden vi er bare to personer blir det nok rester av en "vanlig" liten kylling.

Skrevet

Mulig jeg husker feilm, men mener å innbille meg å ha lest ett sted at salget av hel kylling var stupt, slik at prior valgte å kutte det ut.

Men jo mere jeg tenker på det, tror je gkanskje det gjalt hel høne.

Gjest Elfrida
Skrevet

Hvis de selger grillkylling der kan man ofte få en rå grillkylling til samme pris som stekt hvis man spør de som står i disken.

Skrevet
Hvis de selger grillkylling der kan man ofte få en rå grillkylling til samme pris som stekt hvis man spør de som står i disken.

Men ofte er de allerede marinert, i hvert fall der jeg har spurt, selv om jeg antar man kan gjøre en avtale med de i kjøttdisken. Jeg har sett hel frossen kylling på Rema for noen uker siden, men husker ikke om det var Prior eller et importert merke. Her jeg bor er den eneste ubehandlede kyllingen jeg får kjøpt unntatt fileter, kyllinglår fra Danmark... I tillegg har noen store forretninger som Ultra hel kylling noen ganger, også bedre kylling som Liveche o.l. Men jeg er enig i at utvalget evnt over er utrolig dårlig - selv Meny, Ica Maxi og andre butikker man skulle tro kunne føre sånt har ofte ikke noe annet enn ferdigmarinerte og evt grillede kyllinger :/ Nesten så man ikke får anledning til å lage maten fra bånn av...

Skrevet

Jeg finner alltid halalkylling der jeg handler.

Skrevet

Jeg kjøpte hvertfall kylling fra den stolte hane (halal) på maxi for noen dager siden. Vet ikke om de er på rema da.

Skrevet

Det er nok (dessverre) høne som er forsvunnet. Hel frossen kylling kjøper jeg f.eks. på Ica Maxi, Ultra eller Obs.

Skrevet

Frossen kylling har jeg ikke problem med å finne, verre med høne det finnes jo ikke lengre, og jeg som har noen gode retter som jeg pleide lage

Skrevet

Virker som noen kjeder har sluttet å ta inn frossen kylling spurte butikksjefen i to butikker for to forskjellig kjeder.

Synd at det de tar inn til butikkene er så kjedebasert.

Jeg er også helt enig med dere over som savner forssen høne, kommer til å savne skikkelig langkokt høne i rødvin. Blir ikke helt det samme med kylling.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...