Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2007 #1 Skrevet 25. oktober 2007 Situasjonen er nå den, at jeg skal skrive en oppgave med en fyr. Vi har siden dag en hatt god kjemi, latter og laidback- en ekte og trygg tone oss i mellom. I utgangspunktet tenkte jeg ikke mye over det, godt å være sammen med gutter, ukomplisert, rett frem og ingen undertone(fra min side i allefall). Nå er jeg bare forvirra, har ikke rørt/tenkt på en kar på maaange år, er(trodde jeg var?) lesbisk. Litt skuffa over meg selv( holder jeg på å falle for en fyr???) Har vel aldri vært ordentlig forelska, men alltid jenter jeg blir betatt av.. Men om d nå er han jeg skal falle for, so be it! Smiler og ler hele tiden, elektrisk i kroppen når han er nær, ønske om å være nær. hmm. Men problemet er denne oppgaven.. det jeg lurer på, trenger litt tips; hvordan fokusere og konsentrere seg om seriøs faglig jobbing? kan man fortrenge/skyve unna sånne følelser? Det passer bare ikke nå!!
Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2007 #3 Skrevet 26. oktober 2007 Kanskje du bare er bifil, enkelt og greit? Er det vanskelig for personer som identifiserer seg som homofile å plutselig få tanker som tilsier at de er heterofile (på samme måte som det motsatte kan være vanskelig for personer som identifiserer seg som heterofile)? Grunnen til at jeg spør er fordi jeg ville tro det var enklere "den veien" siden man da gjerne allerede har vært gjennom en akseptere-seg-sjæl-prosess, og man ikke trenger å bekymre seg for stigmatisering (eller?). Å dytte unna følelser for noen man kanskje begynner å like er vel alltid en mulighet, samme hvilken fil man kjører. Kan du ikke bare sette de tankene til side til etter dere er ferdig med oppgaven; så kan du øke kontakten på litt mer ønskelige måter etterpå hvis du føler for det?
Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2007 #4 Skrevet 26. oktober 2007 Det er jo mulig at du er bifil, men tiltrekkes mer av jenter. Nå har du kanskje møtt en gutt som du er tiltrukket av. Hvordan håndtere dette så lenge dere jobber sammen er ikke så lett å si, men du må i alle fall ikke undertrykke følelsene dine bare fordi han er gutt. Selv er jeg bifil, men faller nesten bare for menn. Jeg har fallt for to kvinner i hele mitt liv, men utallige menn. Kanskj du er omvendt? Men det er egentlg ikke så viktig å ha kategorier på ting, jeg syntes man skal nyte følelsene uten å legge så mye mer tankekraft i det. Lykke til, håper han føler på samme måte og dere kan utforske det videre (etter at oppgaven er ferdig hihi)
wishingitwas Skrevet 26. oktober 2007 #5 Skrevet 26. oktober 2007 Har ingen gode råd når det kommer til det å jobbe seriøst under forelskelse... Av erfaring vet jeg med meg selv at jeg ikke klarer å dytte følelsene unna, så da får man vel heller utnytte det at de er der?
caso Skrevet 26. oktober 2007 #6 Skrevet 26. oktober 2007 Den oppgaven tror jeg dere blir nødt til å gjøre skikkelig skippertak hjemme alene med, og møtes for evaluering. Å skrive mye sammen når man føler sånn, er bare tull
Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2007 #7 Skrevet 26. oktober 2007 Vet du om han har noen følelser for deg? Og, er han ledig på markedet. En oppgaveskrivningsperiode blir ofte veldig intens uansett, så om du iallefall drøyer litt før du gjør noen fremstøt går det som regel som det går, er amor i bildet vil han som regel opp og fram hvis du tenker på oppgaven er det greit å ikke evt. komme i en "gjøre det slutt" periode før den er ferdig. Lykke til! Og følg følelsene om det er en hun eller han!
Gjest Peachbud Skrevet 26. oktober 2007 #8 Skrevet 26. oktober 2007 Overgangen mellom homofil og heterofil er nok glidende. Du liker tydeligvis både kvinner og menn, men heller mest mot kvinner. Tror det er vanskelig å fortrenge slike følelser, men du kan jo prøve.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå