Lykkelig pre-brud Skrevet 25. oktober 2007 #1 Skrevet 25. oktober 2007 Har funnet min drømmekjole. Den kommer fra Benjamin Roberts og har nr. 914. Lurer på om noen av dere kjenner til denne kjolen? Ut fra bildene jeg har sett av den, synes jeg det er vanskelig å se hva overdelen egentlig er laget av. :rødme:
Honey Skrevet 25. oktober 2007 #2 Skrevet 25. oktober 2007 Link? Har også funnet "min" kjole i dag og det er også en BR mod 666/Juliet.
Hønemora Skrevet 25. oktober 2007 #3 Skrevet 25. oktober 2007 Finne ikkje noken av kjolane ej... Men so e ej også en håplaus leitar... He dokke link til kjolane?
Gjest Deborah Skrevet 25. oktober 2007 #4 Skrevet 25. oktober 2007 Jeg hadde kjøpt kjolen ny. Jeg har allerede bestemt at jeg ønsker å anskaffe meg ny kjole, og at jeg ønsker å ha den hengende i klesskapet etter bryllupet.
Honey Skrevet 25. oktober 2007 #5 Skrevet 25. oktober 2007 http://www.benjaminroberts.co.uk/whats_new3.htm Det er linken til hovedinnleggers kjole. Min finnes ikke på BR-sidene lenger.
~Minni~ Skrevet 26. oktober 2007 #6 Skrevet 26. oktober 2007 Har funnet min drømmekjole. Den kommer fra Benjamin Roberts og har nr. 914. Lurer på om noen av dere kjenner til denne kjolen? Ut fra bildene jeg har sett av den, synes jeg det er vanskelig å se hva overdelen egentlig er laget av. :rødme: Ut ifra bildene til hun som selger denne kjolen på finn.no her så ser det ut som det er masse påsydde glassperler på overdelen i alle fall.
Sympatia Skrevet 8. desember 2007 #7 Skrevet 8. desember 2007 (endret) Link? Har også funnet "min" kjole i dag og det er også en BR mod 666/Juliet. Jeg også fant MIN BR Kjole idag...og den het Reina...og var nummer 666 ble det sagt....så no ble jeg litt forvirra... Har du bilde av din et sted? Jeg finner ikke "min" på nettet.... Edit: Jeg fant den på nettet no...dama hadde visstnok sagt feil til meg...og den heter Juliet...og var sååå mye finere på meg enn den modellen jeg såg den i... Men fy hvor dyr...13900...hva får du den i? Endret 8. desember 2007 av Sympatia
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå