Gå til innhold

orgasme

Gjest Gjest_gjest_*

Fremhevede innlegg

Skrevet

OJ, brukerne her får visst flere orgasmer enn gjennomsnittet blant kvinner :fnise:

Trodde ikke det var vanlig å få så mange orgasmer under samme "økt". Her i huset kommer jeg som regel 1 gang (etter ganske lang tid), noen ganger ikke i det hele tatt.. og det har aldri skjedd at jeg har kommet flere ganger.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
OJ, brukerne her får visst flere orgasmer enn gjennomsnittet blant kvinner :fnise:

Trodde ikke det var vanlig å få så mange orgasmer under samme "økt". Her i huset kommer jeg som regel 1 gang (etter ganske lang tid), noen ganger ikke i det hele tatt.. og det har aldri skjedd at jeg har kommet flere ganger.

lever man i den unaturlige verdenen er det kanskje vanskelig for dem å komme seg ut av det?

men bare for å si det kan jeg gi de fleste kvinner tre kjappe.

Skrevet

For min del så er det avgjørende om jeg kommer èn gang, for gjør jeg det så kan jeg komme så mange ganger jeg bare gidder. Men det er desverre veldig slitsomt og vanskelig, så er ikke så ofte det skjer..

Skrevet

Joda, her på kg får alle damene massevis av orgasmer, og har gjerne sex 5 - 6 ganger i uken, hele året.

Skrevet
Hvor mange ganger går det for dere hver gang dere har sex med kjæresten?

Nøyaktig 132 ganger. Hver gang. :sengekos:

Hvis jeg ikke kommer 132 ganger, dumper jeg ham. :flekke:

Skrevet
Hvor mange ganger går det for dere hver gang dere har sex med kjæresten?

Max 1

Skrevet

Ingen, dessverre. Har nettopp fått meg type etter lang tids singelhet, og når jeg leser her hvor vanlig det er å komme tydeligvis opp til FLERE ganger per samleie, føler jeg meg litt unormal.

Nyter sex utrolig mye, men ikke i nærheten av å komme. Det må jeg være alene i senga for å få til. Og det er helt greit, stresser ikke med det.

Håper ikke typen min blir skuffet og er vant til at alle kommer lett som bare det? Eller kanskje han tror jeg kommer, bare regner med det, liksom? Lurer på om menn tenker over kvinners (evt mangel på) orgasme under sex-akten.....

Gjest Gjest_line_*
Skrevet

En gang fikk jeg tre.. men det var på egenhånd. Med partneren min får jeg bare en, dessverre :)

Gjest milkyway
Skrevet

Jeg har et forferdelig g-punkt ok!

Skrevet

Jeg er gutt og har bare vært borti kvinner som har fått flere en 3 under samme økt.

Det snittet virker litt fjærnt for meg

Gjest Kvinne 33
Skrevet

Ser det er noen som føler seg unormal her, fordi de ikke har fått orgasme med kjæresten sin (eller andre menn). Vil bare si at selv om jeg i dag har som vane å få orgasme ganske mange ganger, så er det først og fremst med vibrator i tillegg til samleie. Typen min må holde på ganske lenge for at det skal gå for meg ellers (slikking). Jeg var også ganske gammel før jeg fikk orgasme uten hjelpemiddel, ca 25 år. Og første gang jeg fikk orgasme, var når jeg brukte dusjstrålen da jeg var 18, men i 20-årsalderen prøvde jeg vibrator, og det var en helt ny verden for meg. Mye lettere! Det jeg mener med dette er at det ikke er for sent å få det til, uansett hvor gammel man er...

Skrevet
Ser det er noen som føler seg unormal her, fordi de ikke har fått orgasme med kjæresten sin (eller andre menn). Vil bare si at selv om jeg i dag har som vane å få orgasme ganske mange ganger, så er det først og fremst med vibrator i tillegg til samleie. Typen min må holde på ganske lenge for at det skal gå for meg ellers (slikking). Jeg var også ganske gammel før jeg fikk orgasme uten hjelpemiddel, ca 25 år. Og første gang jeg fikk orgasme, var når jeg brukte dusjstrålen da jeg var 18, men i 20-årsalderen prøvde jeg vibrator, og det var en helt ny verden for meg. Mye lettere! Det jeg mener med dette er at det ikke er for sent å få det til, uansett hvor gammel man er...

Tja, jeg er 31 og har fremdeles ikke klart å få orgasme uten hjelpemiddel. Når en blir eldre blir også blodtilførselen til klitoris mindre så følsomheten går ned, så det kan være for sent for mange.....

Skrevet
Når en blir eldre blir også blodtilførselen til klitoris mindre så følsomheten går ned, så det kan være for sent for mange.....

Det der tror jeg ikke det finnes noen regel for. For mange er det faktisk motsatt, fordi de blir tryggere på seg selv, kroppen og seksualiteten sin med alderen. Og det kan ha like mye å si som blodtilførsel. :)

Jeg var 36 første gang jeg fikk orgasme. Ja, det er sant, altså. Og den opplevelsen satt i kroppen i flere dager... :ler:

Men her holder det én, fordi klitoris blir veldig følsom etterpå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...